Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Asystentka Administracji

Reklama 46-60 z 147 ofert pracy

Asystentka / Asystent - Sekretarka / Sekretarz Kancelarii

KANCELARIA WJKANCELARIA WJ
Gdańsk

Kancelaria Wałdowska, Jakubiak Radca Prawny i Adwokat zatrudni pracownika na stanowisko Asystenta / Asystentki - Sekretarza /Sekretarki Kancelarii. Do obowiązków pracownika należeć będzie: Obsługa biurowa Kancelarii Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji Prowadzenie terminarza spotkań or...

14.10.202414.10.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

ALUTEC KK POLSKA SP. Z O.O.ALUTEC KK POLSKA SP. Z O.O.
Jasin (pow. poznański)

Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert handlowych oraz ich aktualizacja zgodnie z wymaganiami klientów., Realizacja i obsługa zamówień klientów (od przyjęcia zamówienia po finalizację dostawy)., Organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego, w tym współpraca z firmami transportowymi i ...

10.01.202510.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystent / Asystentka ds. administracyjno-księgowych

SARDA SP. Z O.O.SARDA SP. Z O.O.
Warszawa

Twój zakres obowiązków Wsparcie działów firmy (głównie księgowego i logistycznego) w zakresie administracyjnym, Kontakt z podwykonawcami w sprawach księgowo-finansowych / kosztowych tj. wyjaśnianie wystawionych faktur, dekretowanie kosztów do systemu logistycznego, Segregacja oraz archiwizacja bieżą...

10.01.202510.01.2025
od 5000 zł
Umowa zlecenieumowa zlecenie

Asystent/ka ds. marketingu i administracji

KAROLKAROL
Gdynia

Firma z branży Finansów, Nieruchomości oraz Internetowej poszukuje osoby pozytywnie nastawionej, skrupulatnej i kreatywnej, która dołączy do zespołu na stanowisku asystentki/a marketingu i administracji. Zakres obowiązków: Korekta i redakcja tekstów (np. artykułów na stronę internetową). Pub...

08.01.202508.01.2025
od 2800 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystent/ka ds. marketingu i administracji

GRUPA TWÓJ DOMGRUPA TWÓJ DOM
Gdynia

Firma z branży Finansów, Nieruchomości oraz Internetowej poszukuje osoby pozytywnie nastawionej, skrupulatnej i kreatywnej, która dołączy do zespołu na stanowisku asystentki/a marketingu i administracji. Zakres obowiązków: Korekta i redakcja tekstów (np. artykułów na stronę internetową). Publikacja ...

08.01.202508.01.2025
od 2800 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystent / Asystentka Biura

CLURGO SP. Z O.O.CLURGO SP. Z O.O.
Warszawa

Twój zakres obowiązków Wsparcie działu Administracji w codziennych obowiązkach - dbanie o wizerunek biura, Administracja, archiwizacja dokumentacji księgowej oraz handlowej, Wysyłka listów i paczek, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, materi...

08.01.202508.01.2025
Umowa zlecenieumowa zlecenie

Asystent / Asystentka Sekretariatu

DELIA COSMETICS SP. Z O.O.DELIA COSMETICS SP. Z O.O.
Rzgów

Twój zakres obowiązków Wsparcie w obsłudze i kierowaniu pracą sekretariatu Zarządu, Obsługa elektronicznej i papierowej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Prowadzenie kalendarza Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Organizacja i koordynacja spotkań Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, P...

07.01.202507.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych i Księgowości

SOBRIMA SP. Z O.O.SOBRIMA SP. Z O.O.
Katowice

Twój zakres obowiązków Prowadzenie rejestru gospodarki materiałowej (listy materiałowe do produkcji, rozchody, przyjęcia magazynowe)., Rejestracja faktur w systemie księgowym., Prowadzenie rejestru zapytań ofertowych w systemie CRM., Weryfikacja zgodności faktur VAT (FV) z zamówieniami., Obsługa biu...

03.01.202503.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalista ds . Administracji i Windykacji

SARENS POLSKA SP. Z O.O.SARENS POLSKA SP. Z O.O.
Sochaczew

SARENS to międzynarodowy koncern prowadzący projekty na całym świecie, lider w zakresie usług wynajmu żurawi oraz transportu ponadgabarytowego. Do naszego biura w Sochaczewie zatrudnimy: Specjalistę ds. Administracji i Windykacji Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa recepcji (sekretariatu), ...

02.01.202502.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystenta / Asystentki Zarządu

ED INVEST S. A.ED INVEST S. A.
Warszawa

Twój zakres obowiązków obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura,, koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja w formie papierowej i elektronicznej,, ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, prowadzenie rejestru wszystkich umów Spółki (zbieranie...

01.01.202501.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystentka / Asystent Działu Wsparcia Produkcji i Administracji

ENSAFE SP. Z O.O.ENSAFE SP. Z O.O.
Zabierzów (pow. krakowski)

Twój zakres obowiązków EnSafe.One to firma produkująca wyroby medyczne. Poszukujemy kandydatki / kandydata do działu Wsparcia Produkcji i Administracji., , Główne zadania to:, - przyjmowanie zleceń, potwierdzanie dat realizacji, koordynacja wysyłek i wystawianie faktur sprzedażowych, - obsługa admin...

27.12.202427.12.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystentka / Asystent działu administracji i HR

QBICO SP. Z O.O.QBICO SP. Z O.O.
Wrocław

Twój zakres obowiązków Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (opieka nad biurem, kontakt z administracją budynku),, Kompletowanie wymaganej dokumentacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, Archiwizacja i dbałość o dokumentację oraz zarządzanie plikami online (kartoteka),, Obsługa zamówień ...

23.12.202423.12.2024
od 5000 zł

Asystent / Asystentka Zarządu

TAURON POLSKA ENERGIA S. A.TAURON POLSKA ENERGIA S. A.
Katowice

Twój zakres obowiązków Organizowanie obsługi logistycznej krajowych i zagranicznych podróży służbowych Członka Zarządu, w szczególności w zakresie rezerwacji noclegów, środków transportu oraz rozliczenia kosztów delegacji, Prowadzenie obsługi telefonicznej, mailowej i bezpośredniej sekretariatu Czło...

23.12.202423.12.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystentka Zarządu

JAGA RECRUITMENT SP. Z O.O.JAGA RECRUITMENT SP. Z O.O.
Kraków

Zadania: Planowanie i zarządzanie kalendarzem Prezesa oraz Zarządu. Realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem Zarządu (dwie osoby). Koordynacja prac administracyjnych i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu. Przygotowywanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów oraz umów....

10.01.202510.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystent / Asystentka działu realizacji szkoleń

APEXNET SP. Z O.O. SP. K.APEXNET SP. Z O.O. SP. K.
Warszawa

Twój zakres obowiązków ApexNet jest nowoczesną firma edukacyjną z 24-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w działalności szkoleniowej i doradczej. W obszarze szkoleń z zakresu zamówień publicznych kierowanych do sektora administracji publicznej jesteśmy od wielu lat niekwestionowanym liderem (w...

10.01.202510.01.2025
od 4000 zł
Umowa o pracęumowa o pracę
Reklama
© 2025 MegaPraca.pl
Page load: 0,0333 s