Praca Biurowa - Bochnia
Specjalista / specjalistka ds. administracyjnych
Spółka MOLLE GROUP poszukuje osób na stanowisko - specjalista ds. administracyjnych.Zakres obowiązków: Nadzór nad dokumentacją jakościową i ilościową instalacji / maszyn (linie do przetwarzaniaprofili PVC, produkcji granulatów z PVC) Nadzór nad kosztami oraz ich analiza Tworzenie i redagowanie pi...
REFERENT W REFERACIE EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów pism m.in.: zawiadomień o prowadzonym postępowaniu egzekucyjnym do zobowiązanych. Przygotowanie zestawień zaległości objętych tytułami wykonawczymi. Wprowadzanie danych z tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX. Przygotowywanie dokumentów w celu przekazan...
REFERENT W REFERACIE OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ
Zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjno biurowa komórki organizacyjnej, rejestrowanie informacji, deklaracji i zeznań rocznych w systemie POLTAXPlus, wprowadzanie danych do innych działających w Urzędzie aplikacji komputerowych, przygotowanie dokumentów w celu przekazania ich do biblioteki akt bieżą...
KIEROWNIK ROBÓT
Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór robot melioracyjnych, planowanie i kosztorysowanie robót, koordynacja działań biurowych. Praca na terenie Gminy Szczurowa. Wymagania: wykształcenie - budowlane wyższe (w tym licencjat) wykształcenie - budowlane średnie zawodowe uprawnienie - Prawo jazdy kat....
PRACOWNIK BIUROWY
Zakres obowiązków: Prace administracyjno-biurowe. Praca od poniedziału do piątku, w godzinach 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie - wyższe (w tym licencjat) wykształcenie - średnie zawodowe wykształcenie - średnie ogólnokształcące mile widziane doświadczenie na wskazanym w ofercie stanowisku...
Prosta Praca BIUROWA! - dla KAŻDEGO | OD ZARAZ | Bez doświadczenia
Telefon, którym posługujesz się codziennie, będzie Ci służył jako jedyne narzędzie pracy! Potrzebujesz pracy od zaraz ? Pracy nie skomplikowanej , a zapewniającej dobry zarobek? Jesteś w dobrym miejscu! Oferuję współpracę dotycząca umawiania klientów na spotkania online. Bez rozmów telefonic...