Praca Grafton Recruitment Sp Z O
Sourcing Manager (IT and services)
Your responsibilities: managing team (2-3 members) building and maintaining relationships with suppliers sourcing, identifying new suppliers, analyzing proposals, risk management negotiating deals monitoring of the market and competition cost control and analysis preparing offers, preparing reports ...
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres zadań: utrzymywanie relacji z klientami oraz dystrybutorami, kontakt z klientami w zakresie obsługi produktowej oraz wiedzy merytorycznej, reprezentowanie firmy na kongresach i targach zagranicznych, wykonywanie instalacji oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych, analizowanie rynk...
Starsza księgowa/Starszy księgowy
Zakres zadań: odpowiedzialność za procesy księgowe i podatkowe jednostki, dekretowanie dokumentów, wyciągów bankowych, czynności związane z zamknięciami okresów rozliczeniowych, sprawozdawczość finansowa, tworzenie rachunku zysków i strat oraz zarządzanie przepływami pieniężnymi, koordynowanie obsza...
Przedstawiciel handlowy
Zakres zadań: kompleksowa obsługa klienta B2B (rynek krajowy i zagraniczny), pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych oraz utrzymywanie długofalowych relacji, doradztwo techniczne i wsparcie posprzedażowe, monitorowanie rynku, przygotowywanie raportów i analiz, zarządzanie danymi w systemach, współ...
Customer Support Specialist with Bulgarian
Responsibilities: Answering customer requests or inquiries in Bulgarian Resolving application-realted issues Providing customers with solutions via chat, e-mails or social media (85%) or phone (15%) Requirements: Very good knowledge of Bulgarian (min. C1) and English (min. B2) Availabilty for work s...
Specjalista ds. planowania i harmonogramowania produkcji
Twoje zadania: analizowanie i potwierdzanie możliwości realizacji zleceń produkcyjnych przygotowywanie planów produkcji zgodnie z optymalnym wykorzystaniem dostępnych zasobów harmonogramowanie pracy maszyn weryfikacja realizacji planów i ich aktualizacja weryfikacja obciążenia maszyn i identyfikacja...
Logistics Specialist with English and Polish and Slovak/Czech
Responsibilities: - Efficiently manage release and order processes, ensuring smooth coordination. - Respond to customer inquiries and relay them to relevant departments. - Identify suitable freight forwarders through internet research and exchanges. - Negotiate transport prices, handle orders, and a...
Przedstawiciel handlowy
Zakres zadań: kompleksowa obsługa klienta B2B (rynek krajowy i zagraniczny), pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych oraz utrzymywanie długofalowych relacji, doradztwo techniczne i wsparcie posprzedażowe, monitorowanie rynku, przygotowywanie raportów i analiz, zarządzanie danymi w systemach, współ...
Księgowa/Księgowy dla grupy spółek
Zakres zadań: analizowanie kluczowych danych na poziomie lokalnym oraz grupowym, aktywne uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, monitorowanie przepływów pieniężnych, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz nakładów inwestycyjnych w grupie...
HR & Payroll Administrator
Your duties will include: daily record-keeping and documentation within the human resources department support employees in various administrative tasks related to HR area (such as drawing up contracts, onboarding, certificates of any kind, job references, exits) preparation of payroll inputs, coope...
Investment Banking Junior Specialist
Twoje obowiązki: - Administrowanie i zarządzanie operacjami na platformie finansowej - Tworzenie i zarządzanie planami kompensacyjnymi klientów - Przygotowywanie raportów dla klientów - Stały kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)Nasze wymagania: - Min. 6 miesięcy doświadczenia w finansach, ba...
RtR Accountant with French- nowy dział w SSC
Twoje zadania: odpowiedzialność za księgowość finansową i zamknięcia w wyznaczonych współpraca z managerem finansowym i jednostką lokalną w kwestiach związanych z rachunkowością finansową przygotowywanie i koordynowanie cyklicznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z lokalnymi przepisami MSSF księg...
Specjalista ds. marketingu
. Twoje zadania: współtworzenie i realizacja strategii marketingowej w celu osiągnięcia celów firmy prowadzenie działań marketingowych wpływających na wzrost sprzedaży zarządzanie kampaniami reklamowymi przygotowywanie treści do mediów społecznościowych oraz na stronę internetową analiza rynku i kon...
Asystentka Zarządu
Twoje zadania: koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji) przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji biznesowych, tłumaczeń, dokument...
HR and Employee Lifecycle Specialist with French
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy konsultingowej z siedzibą w Warszawie, poszukujemy HR and Employee Lifecycle Specialist with French, który chciałby zaangażować się w obsługę i tworzenie procedur z obszaru cyklu życia pracownika. Poszukujemy osoby samodzielnej, otwartej, kreatyw...