Praca It Helpdesk
Tech Sales Representative with exp in IT Support and German
nowa ofertaTech Sales Representative with exp in IT Support and German We are an international recruitment agency founded in 1987, present in Poland since 2014. We specialize in recruiting for permanent and temporary positions. Our headquarters are located in Poznań, and we also have branches in Warsaw, Gdańsk...
Specjalista ds. Servicedesk
Doświadczenie w Dziale HelpDesk/Servicedesk lub pokrewnym Dziale Wsparcia Użytkownika Wiedza z zakresu systemów Windows, w tym 10 i 11 Znajomość pakietu Microsoft Office 365 Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP, Active Directory Znajomość języka angielskiego (B1/B2) S...
Helpdesk Coordinator
Offer technical support to FunCrafters' employees directly from our office, addressing both hands-on and remote technical challenges., Conduct root-cause analysis on technical issues across the systems you manage., Handle the installation and configuration of software on employee workstations., Over...
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim
Zadania: Obsługa zgłoszeń serwisowych Odpowiadanie na zapytania Klientów Rozwiązywanie bieżących problemów Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, oraz angielskiego - warunek konieczny Doświadczenie w dziale Helpdesk, Obsługi Klienta lub obszarze IT będzie dodatkowym atutem Dyspozycyj...
Specjalista ds. aplikacji biznesowych
Specjalista ds. aplikacji biznesowych Zakres obowiązków: • Bieżące utrzymanie aplikacji biznesowych (np. TMS, Workflow, Optima, WMS) i wsparcie użytkowników końcowych, • Współpraca z dostawcami oprogramowania przy realizacji projektów wdrożeniowych i bieżącym utrzymaniu aplikacji, • Uczestnictwo w...
Specjalista Service Desk IT
wsparcie i pomoc użytkownikom systemów w ramach 1 linii wsparcia;, obsługa zgłoszeń, awarii oraz obsługa i kontrola bieżących incydentów;, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;, opieka nad rozwojem systemu;, udział w projektach wdrożeniowych;, współpraca z ...
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
Będziesz odpowiedzialny za: Wspieranie użytkowników końcowych w rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami, oprogramowaniem i siecią Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym Wdrażanie nowych technologii i rozwiązań, które mogą poprawić efekty...
Stanowisko ds. wsparcia informatycznego TJO w Wydziale Obsługi Helpdesk 1 (OHD-3) CI_013/2024
Kwalifikacje: Niezbędne:- wykształcenie średnie- minimum 6 miesięcy stażu pracy ogółem Mile widziane:- wykształcenie wyższe (IT, ekonomia, automatyka, robotyka, matematyka, elektronika)- minimum 2 lata pracy związanej z systemami informatycznymi Wymagania dodatkowe:- orientacja na cel- orientacja ...
Pracownik administracyjno-biurowy
wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, tworzenie dokumentów w oparciu o gotowe szablony, archiwizacja dokumentacji, wystawianie faktur, współpraca z innymi działami firmy, wsparcie Helpdesk , zapewnienie wsparcia w pozostałych działaniach działu administracji oraz IT, instalacja i konfigurac...
Stażysta - HelpDesk
gotowości do pracy stacjonarnej; dobrej znajomości zagadnień z zakresu ogólnej informatyki i działania Internetu; znajomości obsługi sprzętu komputerowego i sieciowego; umiejętności administracji jednostkami opartymi na systemach Unix/Linux; znajomości protokołów i usług sieciowych (TCP/IP, DNS, DHC...
IT Manager
IT ManagerKraków, praca z biura, podgórzeNR REF.: 1184729Głównym celem osoby zajmującej stanowisko Kierownika działu IT będzie usprawnienie i rozwinięcie działań związanych z technologią informatyczną (IT) w firmie. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie infrastrukturą IT, digital...
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie Twoje zadania: Zapewnienie obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu Zapewnienie wsparcia w roz...
Pracownik/Pracownica Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków
Helpdesk ds. Usterek Technicznych Budynków (z językiem angielskim!) Praca w godzinach nocnych! Miejscy pracy: Ul. Jutrzenki 137, Warszawa Opis stanowiska: Obsługa zleceń jednostek współpracujących z centralą w tym: Obsługa skrzynek mailowych, telefonu oraz dedykowanej aplikacji do obsługi zlece...
Informatyk – Help Desk
Informatyk – Help Desk Twój zakres obowiązków Udzielanie pierwszej linii wsparcia użytkownikom pracującym lokalnie oraz zdalnie (HelpDesk IT). Konfiguracja stanowisk pracy, w tym komputerów, peryferii i aplikacji. Instalacja oprogramowania oraz jego aktualizacja. Obsługa systemu inwentaryzacyjnego, ...
Informatyk – Specjalista HelpDesk
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i produkcyjne), Wsparcie użytkowników końcowych, Admini...