Praca Ms - Borkowo
Kierownik Salonu Firmowego OCHNIK - Galeria Bałtycka Gdańsk
OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej. Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Kierownik Salonu Firmowego OCHNIK w Galeria Bałtycka w Gdańsku Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedz...
Referent ds. administracyjno-gospodarczych
1. Wymagania niezbędne: a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, b) prawo jazdy kat. B, mobilność, c) dynamizm i zaangażowanie, komunikatywność, d) samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji, e) dobra organizacja pracy i dyscyplina, f) wykształcenie wyższe, g) dbałość o wysoką j...
Specjalista ds. Likwidacji Szkód
Specjalista ds. Likwidacji SzkódMiejsce pracy: GdańskZakres obowiązków: Obsługa szkód komunikacyjnych zgłoszonych z ubezpieczeń OC/AC Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, serwisami i innymi stronami procesu Analiza dokumentacji gromadzonej w toku prowadzonych postępowań pod względem odpowiedzi...
Referent ds. Likwidacji Szkód Majątkowych - likwidacja uproszczona
wykształcenie min. średnie maturalne, mile widziane wyższe, odpowiedzialna postawa wobec pracy, bardzo dobra organizacja czasu, dokładność, otwartość i komunikatywność, umiejętności analizowania dokumentacji i podejmowania decyzji, znajomość pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze ...
Spedytor morski
Spedytor morski Twój zakres obowiązków Planowanie, realizowanie i monitorowanie zleceń spedycji morskiej Prowadzenie ewidencji zleceń w systemie spedycyjnym Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i wysoką jakość obsługi klienta Obsługa przesyłek morskich i kolejowych (FCL, LCL) w zakresie eksportu ...
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
OFERUJEMY: system wynagrodzeń adekwatny do posiadanych kwalifikacji praca w zgranym i profesjonalnym zespole, pakiet świadczeń socjalnych: kafeteria MyBenefit w tym karta sportowa, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet świąteczny programy rozwojowe (w obrębie Spółki i Grupy Ra...
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu (m/k/x)
OFERUJEMY: system wynagrodzeń adekwatny do posiadanych kwalifikacji praca w zgranym i profesjonalnym zespole, pakiet świadczeń socjalnych: kafeteria MyBenefit w tym karta sportowa, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet świąteczny programy rozwojowe (w obrębie Spółki i Grupy Ra...
Billing Specialist with German
Skills and experience you will need fluency in German (B2/C1) and English (B2) first professional experience in accounting good knowledge of Office products (with emphasis on MS Excel) independence and personal responsibility in completing the tasks assigned team-, result- and goal-oriented work Nic...
Specjalista ds. technicznych
Kształtuj razem z nami przyszłość branży energetycznej i marki OPEC! Bądź kluczowym graczem w naszym zobowiązaniu do przyspieszenia przejścia na zieloną energię! Wspólnie możemy tworzyć innowacyjne projekty, które wprowadzą pozytywne zmiany dla środowiska i wpłyną na rozwój sektora energetyki ciepln...
Menedżer Projektu/Specjalista w dziale Grantów
zarządzanie projektem, budżetem, jakością i czasem projektu, kontrolowanie i monitorowanie realizacji projektu, współpraca z instytucją pośredniczącą, przygotowywanie zapytań ofertowych, pisanie wniosków o dofinansowanie wykształcenie wyższe, wiedza merytoryczna lub praktyczna z obszaru europejskich...
Actuarial Business Consultant (Non-Life)
Skills and experience you will need fluent written and verbal communication skills in English graduate degree in mathematics, economics or a comparable quantitative field excellent technical and analytical skills, structured way of thinking, logical and concise approach and high attention to deta...
Referent ds. Obsługi Klienta
wykształcenie minimum średnie maturalne, znajomość obsługi komputera i MS Office (obsługi naszych systemów Cię nauczymy), wysoka komunikatywność, łatwość w prowadzeniu rozmów, dokładność, chęć udzielania pomocy i wsparcia, od doświadczenia zawodowego ważniejsze są dla nas predyspozycje i chęć do nau...
Referent ds. obsługi Biura Zarządu
Zakres obowiązków: prowadzenie kancelarii Zarządu, w tym przetwarzanie informacji ogólnie niedostępnych (lub wrażliwych); prowadzenie terminarza i obsługa spotkań Zarządu; koordynacja spotkań Zarządu (w tym przygotowywanie materiałów oraz protokołów ze spotkań); obsługa korespondencji Zarządu (w tym...
Agent / Agentka celna
Agent / Agentka celna Twój zakres obowiązków Wykonywanie odpraw celnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami Dokładne prowadzenie dokumentacji związanej z odprawami celnych Współpraca z zespołem w celu efektywnego realizowania zadań Zapewnienie terminowego i rzetelnego procesu odpraw ce...
Actuarial Consultant (Life and Health)
Skills and experience you will need fluent written and verbal communication skills in English graduate degree in mathematics, economics or a comparable quantitative field excellent technical and analytical skills, structured way of thinking, logical and concise approach and high attention to detail ...