![Filtruj](/assets/img/filtry.png)
Praca Ms - Sopot
PRACOWNIK BIUROWY (FEP 30+)(BRANŻA LOGISTYCZNO-SPEDYCYJNA)
Zakres obowiązków: - obsługa korepondencji firmowej, - przyjmowanie i obsługa klientow, - nadzór nad obiegiem dokumentów, - obsługa urządzen biurowych, - współpraca z pozostałymi działami, - wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracy. Wymagania: wykształcenie - średnie ogólnokszta...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
KOORDYNATOR BIURA
![BILGE EUROPE SP. Z O.O.](/assets/img/company.png)
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy biura, prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów , wysyłanie maili w języku polskim i niemieckim Wymagania: wykształcenie - średnie ogólnokształcące język obcy - niemiecki (mowa: B2 - wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 - wyższy średnio zaaw...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
SPECJALISTY DS. TECHNICZNYCH
![ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI](/assets/img/company.png)
Zakres obowiązków: - przygotowywanie planów remontów na podstawie analizy potrzeb remontowych i rozbiórkowych w oparciu o wyniki okresowych kontroli obiektów budowlanych, zgłoszeń administratorów oraz innych komórek organizacyjnych jednostki i organu prowadzącego, a także mieszkańców. - współpraca z...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (BRANŻA SANITARNA)
![ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI](/assets/img/company.png)
Zakres obowiązków: przygotowywanie planów remontów na podstawie analizy potrzeb remontowych i rozbiórkowych w oparciu o wyniki okresowych kontroli obiektów budowlanych, zgłoszeń administratorów oraz innych komórek organizacyjnych jednostki, a także mieszkańców; bilansowanie potrzeb i analizowanie mo...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Pracownik Biurowy ds. Administracji Magazynowej, Gdynia
![MICHAŁ](/assets/img/company.png)
Job-Target sp. z o.o. - Agencja Zatrudnienia nr 12985 dla swojego klienta poszukuje zaangażowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko: Pracownik Biurowy ds. Administracji Magazynowej Lokalizacja: Gdynia ul. Logistyczna Zakres obowiązków: · Zapewnienie kompleksowej obsługi kierowców oraz koord...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Senior Tax Consultant - Podatek od nieruchomości
![KPMG](/assets/img/company.png)
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, finanse i rachunkowość) 2 lata doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowym, w szczególności w zakresie podatku od nieruchomości lub postępowań podatkowych umiejętność pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji z klientami oraz...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Najmu
![POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE S. A.](/assets/img/company.png)
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Specjalista / Specjalistka w Wydziale Najmu Miejsce pracy: Gdańsk Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację, aneksowanie, rozw...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Koordynator ds. Sprzedaży (K/M) - Novotel Gdańsk Centrum
![NOVOTEL](/assets/img/company.png)
Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Co chcielibyśmy, abyś wn...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
OTC Accountant with Czech, Slovak and English
![LEASINGTEAM](/assets/img/company.png)
Zakres obowiązków: Generate, review, and process invoices with precision and adherence to timelines Ensure that invoices are accurate, complete, and strict compliant with company policies and relevant regulations Process special billing requests and adjustments Address customer inquiries and concern...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. zarządzania najmem
![MARTA](/assets/img/company.png)
Hej! Szukamy fajnej osoby do naszego zespołu! Jeśli jesteś zmotywowany, lubisz wyzwania i chcesz się rozwijać w zarządzaniu wynajmem, to mamy coś dla Ciebie! Co oferujemy? • Stałą pracę dla ambitnej osoby, która chce się rozwijać. • Różnorodne obowiązki – czasem w biurze, czasem w terenie (Trójmi...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim / Gdańsk / praca od zaraz
![GI GROUP POLAND S. A.](/assets/img/company.png)
Zadania: kontrola nad procesami: realizacji zleceń, zwrotów/reklamacji udzielanie klientom informacji nt. złożonych zamówień przygotowywanie dokumentów związanych z zamówieniami/dostawami przygotowywanie ofert dla Klientów Wymagania: znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2 - warunek kon...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Projektant Opakowań
![GI GROUP POLAND S. A.](/assets/img/company.png)
Zakres obowiązków: • opracowywanie projektów konstrukcji opakowań, • opracowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną projektu, • opracowanie w zakresie projektowania opakowań, konstrukcji, wyboru materiałów i rozwiązań technicznych/użytkowych • projektowanie i wycena narzędzi, • optymalizacja kos...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. szwedzkim/ duńskim/ fińskim
![GRAFTON RECRUITMENT SP. Z O.O.](/assets/img/company.png)
Główne obowiązki: Obsługa klienta oraz udzielanie niezbędnych informacji; Wsparcie w rozwiązywaniu problemów; Wprowadzanie danych do systemu; Zadania administracyjne; Wymagania: Znajomość języka szwedzkiego/ duńskiego/ fińskiego oraz angielskiego (min. B2); Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi ...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Projektant/ka ds. Aranżacji Kuchni i Łazienek w OBI
![OBI](/assets/img/company.png)
Nasze wymagania: komunikatywność dokładność i terminowość samodzielność i odpowiedzialność dbałość o szczegóły, poczucie estetyki, kreatywność doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętności sprzedażowe doświadczenie w obsłudze Klienta podstawowa wiedza asortymentowa z zakresu łazienek i kuchni zn...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
![GRAFTON RECRUITMENT SP. Z O.O.](/assets/img/company.png)
Główne obowiązki: Wprowadzanie oraz kontrola danych w systemie, Obsługa klienta, telefoniczna oraz mailowa, Zarządzanie dokumentacją, Współpraca z innymi oddziałami. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (min. B2), Minimum roczne doświadczenie zawodowe w podobnym obszarze, Umiej...
![03.07.2024](/assets/img/time.png)