Praca Referent - Sulęcin
REFERENT DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH
nowa ofertaZakres obowiązków: Zapoznanie się z przepisami BHP i P.poż. Obsługa pocztowo-kurierska. Obsługa korespondencji. Zakładanie teczek aktowych. Pomoc przy archiwizacji dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Wymagania: wykształcenie - średnie zawodowe wykształcenie - średnie ogólnokształcące wykształce...
referent
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sulęcinie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw administracyjno - biurowych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 69-200 Sulęcin ul. Lipowa 18 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pr...
Referent
Osoba na tym stanowisku: Prowadzenie rejestrów rozpoczętych i oddanych do użytku obiektów budowlanychUczestnictwo w prowadzeniu bieżących kontroli obiektów budowlanych i budów zgodnie z art. 83 ust. 1 Prawa BudowlanegoDokumentowanie własnej pracy ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich czynności ur...
Referent
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sulęcinie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw administracyjno - biurowych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Referent Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Prowadzenie rej...
REFERENT
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rejestrowanie zapotrzebowań z jednostek będących na zaopatrzeniu 45 Wog. Pomoc w prowadzeniu ewidencji pomocniczej Sekcji Wychowawczej. Archiwizacja dokumentów. Obsługa kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Wymagania: wykształcenie - średnie branżowe wykszt...
REFERENT KANCELARIA TAJNA
Numer oferty: StPr/24/0117Obowiązki:Referent Kancelaria Tajna- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów poprzez SI ARCUS oraz dokumentów elektronicznej skrzynce podawczej e PUAP; kompletowanie dokumentów zgodnie z jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowywanie akt do archiwizacj...
REFERENT KANCELARIA TAJNA
Zakres obowiązków: Referent Kancelaria Tajna- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów poprzez SI ARCUS oraz dokumentów elektronicznej skrzynce podawczej e PUAP; kompletowanie dokumentów zgodnie z jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowywanie akt do archiwizacji; przyjmowanie, ...