Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Reklamacji - Jabłonna

Reklama
106-120 z 366 ofert pracy

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży

KATARZYNAKATARZYNA
Warszawa

Jesteśmy agencją rekrutacyjną Personnel Recruitment sp. z o.o., w której wspomagamy klientów na terenie całej Polski oraz klientów zagranicznych w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników. Obecnie, dla firmy z branży konopnych suplementów diety i surowców farmaceutycznych, poszukujemy kandydatów ...

27.06.202427.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalistka/sta ds. Obsługi Klienta MediaMarkt W-wa CH Okęcie

MEDIA MARKT POLSKAMEDIA MARKT POLSKA
Warszawa

Czym się będziesz zajmować? Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt Realizacją zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów Doradzaniem klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie, Sprzedażą i obsługą różnych form finansowania zakupó...

27.06.202427.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Inżynier Budowy - Specjalista ds. Reklamacji

MURAPOL REAL ESTATE S. A.MURAPOL REAL ESTATE S. A.
Warszawa

O Grupie Murapol: 22 lata na rynku deweloperskim 404 wzniesione budynki 26600 przekazanych mieszkań 600 pracowników i współpracowników Oddziały w 18 miastach Polski bo wszędzie dobrzy, ale u nas najlepsi Twój zakres obowiązków Obsługa reklamacji w Oddziale Sporządzanie dokumentacji z realizacji prze...

27.06.202427.06.2024

Praca w Biedronce | Michałowice

BIEDRONKABIEDRONKA
Michałowice

Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet ...

27.06.202427.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

RTV EURO AGD - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

RTV EURO AGDRTV EURO AGD
Sokołów

Twój zakres obowiązków Bieżąca kontrola zgłoszeń Klientów Weryfikacja poprawności zgłoszeń Analiza zasadności zgłaszanych roszczeń Rozpatrywanie zgłoszeń zgodnie z przepisami i procedurami Monitorowanie realizowanych procesów reklamacyjnych Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje kl...

27.06.202427.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalista ds. Reklamacji

GEODIS ROAD NETWORK SP. Z O.O.GEODIS ROAD NETWORK SP. Z O.O.
Błonie

GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest ...

27.06.202427.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Staż w Dziale Jakości Klienta

BORGWARNER EMOBILITY POLANDBORGWARNER EMOBILITY POLAND
Błonie

Cel stanowiska: Stażysta/ka w Dziale Jakości Klienta będzie ściśle współpracować z Inżynierami Jakości w celu usprawniania procesów, uzyskiwania dobrych wyników jakościowych oraz zadowolenia klienta. Pass (mazowieckie) Kluczowe obowiązki: Przeprowadzanie analiz jakościowych z wykorzystaniem narzędzi...

27.06.202427.06.2024
Stażstaż

Specjalista ds. Zamówień - Pracownik Biurowy Logistyk język Włoski

NATALIANATALIA
Zakręt

Gusto Food Service Jesteśmy dynamiczną firmą zajmującą się dystrybucją artykułów spożywczych, specjalizującą się w produktach włoskich. Nasza hurtownia cieszy się uznaniem klientów, dostarczając wysokiej jakości produkty do szerokiego grona odbiorców, w tym najlepszych restauracji, pizzerii oraz de...

27.06.202427.06.2024
od 4650 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalista ds. Obsługi Klienta

NOWEL SP. Z O.O.NOWEL SP. Z O.O.
Legionowo

NOWEL Sp. z o.o. jest jednym z wiodących producentów pieczywa do odpieku w Polsce i Europie. Posiadamy jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w swojej branży. Od prawie 100 lat konsekwentnie budujemy swoją pozycję rynkową w oparciu o pasję, tradycję, wysoką jakość produktów i stały postęp t...

26.06.202426.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

CARLSBERG POLSKACARLSBERG POLSKA
Warszawa

Twoje miejsce pracy: Warszawa Forma zatrudnienia: umowa o pracę Tryb pracy:  hybrydowy O nas: Jeśli tu jesteś to NAJPRAWDOPODOBNIEJ rozważasz aplikację do PRAWDOPODOBNIE Najlepszego Zespołu na świecie! Dlaczego tak o sobie mówimy? Bo praca w Carlsberg Polska to coś więcej. To relacje, war...

26.06.202426.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalista ds. reklamacji pasażerskich

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOTPOLSKIE LINIE LOTNICZE LOT
Warszawa

wykształcenie m.in. średnie (mile widziane wyższe: prawnicze, filologia angielska), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość j. angielskiego i j. polskiego w mowie i piśmie, bardzo dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność formułowania dłuższych wyp...

26.06.202426.06.2024

Młodszego Specjalisty/Specjalistki ds. Obsługi Klienta

OLINI.COMOLINI.COM
Warszawa

Jesteśmy producentem i sprzedawcą zdrowej żywności, dążymy do budowania odporności i zdrowia w każdej rodzinie. Jakość naszych produktów i klient są dla nas najważniejsze. Nasz zespół to zaangażowani specjaliści, którzy cenią współpracę, otwartą komunikację i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań. St...

26.06.202426.06.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

MEDICOVER SP. Z O.O.MEDICOVER SP. Z O.O.
Warszawa

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96...

26.06.202426.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Pracownik ds. obsługi kontrahentów (współpraca z przewoźnikami kolejowymi i zarządcami infrastruktury)​

PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S. A.PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S. A.
Warszawa

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą...

26.06.202426.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalista/ka ds. Reklamacji

MEDICOVERMEDICOVER
Warszawa

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z kli...

26.06.202426.06.2024
Reklama
© 2024 MegaPraca.pl
Page load: 0,0216 s