![Filtruj](/assets/img/filtry.png)
Praca Reklamacji - Jabłonna
Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
![KATARZYNA](/assets/img/company.png)
Jesteśmy agencją rekrutacyjną Personnel Recruitment sp. z o.o., w której wspomagamy klientów na terenie całej Polski oraz klientów zagranicznych w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników. Obecnie, dla firmy z branży konopnych suplementów diety i surowców farmaceutycznych, poszukujemy kandydatów ...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalistka/sta ds. Obsługi Klienta MediaMarkt W-wa CH Okęcie
![MEDIA MARKT POLSKA](/assets/img/company.png)
Czym się będziesz zajmować? Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt Realizacją zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów Doradzaniem klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie, Sprzedażą i obsługą różnych form finansowania zakupó...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Inżynier Budowy - Specjalista ds. Reklamacji
![MURAPOL REAL ESTATE S. A.](/assets/img/company.png)
O Grupie Murapol: 22 lata na rynku deweloperskim 404 wzniesione budynki 26600 przekazanych mieszkań 600 pracowników i współpracowników Oddziały w 18 miastach Polski bo wszędzie dobrzy, ale u nas najlepsi Twój zakres obowiązków Obsługa reklamacji w Oddziale Sporządzanie dokumentacji z realizacji prze...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Praca w Biedronce | Michałowice
![BIEDRONKA](/assets/img/company.png)
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet ...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
RTV EURO AGD - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
![RTV EURO AGD](/assets/img/company.png)
Twój zakres obowiązków Bieżąca kontrola zgłoszeń Klientów Weryfikacja poprawności zgłoszeń Analiza zasadności zgłaszanych roszczeń Rozpatrywanie zgłoszeń zgodnie z przepisami i procedurami Monitorowanie realizowanych procesów reklamacyjnych Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje kl...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. Reklamacji
![GEODIS ROAD NETWORK SP. Z O.O.](/assets/img/company.png)
GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest ...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Staż w Dziale Jakości Klienta
![BORGWARNER EMOBILITY POLAND](/assets/img/company.png)
Cel stanowiska: Stażysta/ka w Dziale Jakości Klienta będzie ściśle współpracować z Inżynierami Jakości w celu usprawniania procesów, uzyskiwania dobrych wyników jakościowych oraz zadowolenia klienta. Pass (mazowieckie) Kluczowe obowiązki: Przeprowadzanie analiz jakościowych z wykorzystaniem narzędzi...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. Zamówień - Pracownik Biurowy Logistyk język Włoski
![NATALIA](/assets/img/company.png)
Gusto Food Service Jesteśmy dynamiczną firmą zajmującą się dystrybucją artykułów spożywczych, specjalizującą się w produktach włoskich. Nasza hurtownia cieszy się uznaniem klientów, dostarczając wysokiej jakości produkty do szerokiego grona odbiorców, w tym najlepszych restauracji, pizzerii oraz de...
![27.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. Obsługi Klienta
![NOWEL SP. Z O.O.](/assets/img/company.png)
NOWEL Sp. z o.o. jest jednym z wiodących producentów pieczywa do odpieku w Polsce i Europie. Posiadamy jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w swojej branży. Od prawie 100 lat konsekwentnie budujemy swoją pozycję rynkową w oparciu o pasję, tradycję, wysoką jakość produktów i stały postęp t...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
![CARLSBERG POLSKA](/assets/img/company.png)
Twoje miejsce pracy: Warszawa Forma zatrudnienia: umowa o pracę Tryb pracy: hybrydowy O nas: Jeśli tu jesteś to NAJPRAWDOPODOBNIEJ rozważasz aplikację do PRAWDOPODOBNIE Najlepszego Zespołu na świecie! Dlaczego tak o sobie mówimy? Bo praca w Carlsberg Polska to coś więcej. To relacje, war...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. reklamacji pasażerskich
![POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT](/assets/img/company.png)
wykształcenie m.in. średnie (mile widziane wyższe: prawnicze, filologia angielska), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość j. angielskiego i j. polskiego w mowie i piśmie, bardzo dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność formułowania dłuższych wyp...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)
Młodszego Specjalisty/Specjalistki ds. Obsługi Klienta
![OLINI.COM](/assets/img/company.png)
Jesteśmy producentem i sprzedawcą zdrowej żywności, dążymy do budowania odporności i zdrowia w każdej rodzinie. Jakość naszych produktów i klient są dla nas najważniejsze. Nasz zespół to zaangażowani specjaliści, którzy cenią współpracę, otwartą komunikację i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań. St...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
![MEDICOVER SP. Z O.O.](/assets/img/company.png)
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)
Pracownik ds. obsługi kontrahentów (współpraca z przewoźnikami kolejowymi i zarządcami infrastruktury)
![PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S. A.](/assets/img/company.png)
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista/ka ds. Reklamacji
![MEDICOVER](/assets/img/company.png)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z kli...
![26.06.2024](/assets/img/time.png)