Praca Sekretarka - Gdańsk
SEKRETARKA
Numer oferty: StPr/24/2912Obowiązki:Koordynacja obiegu dokumentów firmowych, prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z wszystkimi działami firmy, obsługa gości.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i upra...
SEKRETARKA (PRACOWNIK Z GRUPY "PRACOWNICY INNI")
Zakres obowiązków: Prowadzenie ekspedycji korespondencji wydziałowej, Przygotowywanie akta do archiwizacji i przekazywanie do archiwum sądowego, Przygotowywanie akt celem wydania odpisu prawomocnego orzeczenia na wniosek stron w sprawach zakonczonych, Wypożyczanie akt do innych wydziałów oraz Sądó...
Sekretarka - Asystentka Biura
Spółka z branży portowej z biurem w Gdańsku Wrzeszczu poszukuje osoby na stanowisko: SEKRETARKA – ASYSTENTKA BIURA: Obowiązki: obsługa recepcji, odbieranie telefonów przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, prowadzenie kalendarza spotkań rezerwacja hoteli i ...
Sekretarka
Koordynacja obiegu dokumentów firmowych, prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z wszystkimi działami firmy, obsługa gości....
SEKRETARKA
Zakres obowiązków: Koordynacja obiegu dokumentów firmowych, prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z wszystkimi działami firmy, obsługa gości. Wymagania: wykształcenie - średnie ogólnokształcące umiejętność ...
Sekretarka - pracownik biurowy
Firma B&W funkcjonuje na rynku nieprzerwanie od 1991 roku . Naszą specjalizacją są roboty budowlane, głównie w zakresie wznoszenia budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, w tym również specjalistycznych, wraz z robotami branżowymi (drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi). Z uwagi ...
Pracownik sekretariatu biura rachunkowego
Biuro rachunkowe z kilkunastoletnim doświadczeniem zatrudni pracownika na stanowisko sekretarki/pracownika recepcji. Obowiązki: Odbieranie telefonów i odpowiadanie na zapytania telefonicznie oraz mailowe. Zarządzanie kalendarzami i koordynowanie spotkań. Wykonywanie zadań administracyjnych, w ty...
Sekretarka
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i innych dzienników i rejestrów; 2. Rejestracja poczty zwykłej i resortowej - przygotowanie dokumentów do wysyłki; 3. Obsługa urządzeń biurowych w tym faksu, kserokopiarki oraz komputera; 4. Przyjmowanie i załatwianie rozmów telefonicznych; 5. Obsługa inte...