
Praca Specjalista Ds Obslugi Klienta - Katowice
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Siemianowice Śląskie
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Chorzów
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Świętochłowice
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Czeladź
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Sosnowiec
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Mysłowice
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Będzin
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Ruda Śląska
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Bytom
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Bobrowniki
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Piekary Śląskie
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Dąbrowa Górnicza
- Specjalista Ds Obslugi Klienta Tychy
- Specjalista Ds Obslugi Klienta - wszystkie oferty
- C++ developer Katowice
- Specjalista Katowice
- Senior engineer Katowice
- Przedstawiciel handlowy Katowice
- Senior developer Katowice
- Specjalista ds sprzedaży Katowice
- Doradca klienta Katowice
- Kierowca Katowice
- Specjalista ds. obsługi klienta Katowice
- Młodszy specjalista Katowice
- Katowice - wszystkie oferty
*Specjalista ds. sprzedaży na rynku PL, od zaraz!
nowa oferta
Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutku...

Specjalista ds. obsługi klienta
nowa oferta
Opis stanowiska Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2)....

Specjalista ds. sprzedaży
nowa oferta
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji. Masz doświadczenie w sprzedaży B2C i B2B ? Łatwo nawiązujesz kontakty, a ...

Specjalista ds. Obsługi Klienta
nowa oferta
Opis stanowiska Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2)....

Młodszy specjalista ds. Finansów z językiem francuskim
nowa oferta
Wybór Capgemini oznacza wybór firmy, w której możesz kształtować swoją karierę w sposób, w jaki chcesz, w której otrzymasz wsparcie i inspirację od współpracowników z całego świata i gdzie na nowo zdefiniujesz to, co jest dla Ciebie możliwe. Dołącz do nas i pomóż wiodącym organizacjom na świecie odb...

Kierownik Ds Kluczowych Klientów
nowa oferta
Aktywna sprzedaż kompleksowych rozwiązań IT oferowanych przez COIG SA, w tym: Narzędzia analityczne (BI, Big Data)Rozwiązania dla przemysłu (Wizyjna kontrola jakości AI)Systemy ERP Rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami poprzez regularne spotkania, prezentacje oraz uczes...

Praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży - Katowice
nowa oferta
Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji. Praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży - Katowice 131 dni do końca Opublikowane 2023-06-19 15:35:11 Opis działalności firmy Grupa Eurokadra od lat skutecznie wspiera pracodawców w pozyskaniu najlepszej kadry pracowniczej, a pracown...

Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce)
nowa oferta
Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce), Katowice Katowice, Poland Twój zakres obowiązków Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów Zapewnianie wysokiej jakości obsług...

Specjalista/ Specjalistka ds. sieci IT
nowa oferta
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaa...

Specjalista ds. szkoleń BHP
nowa oferta
Opis stanowiska nadzór nad szkoleniami stacjonarnymi od strony logistycznej (kontakt z klientami, ustalanie grup szkoleniowych, organizacja sali, cateringu, współpraca z wykładowcami, przygotowanie materiałów szkoleniowych, hospitacja szkoleń, wystawianie zaświadczeń), nadzór nad szkoleniami w formi...

Specjalista ds. obsługi klienta
nowa oferta
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (call center)
nowa oferta
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (call center) Jeśli chcesz razem z nami rozwijać nowoczesną spółkę FinTech oraz swoje umiejętności z zakresu obsługi klienta i sprzedaży, sprawdź ofertę i aplikuj! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi użytkowników biznesowych, do której o...

Specjalistka/Specjalista ds. księgowości w Biurze Księgowania Wstępnego Zobowiązań
nowa oferta
Wymagania: Doświadczenia w zakresie weryfikacji formalno-rachunkowej dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Umiejętności księgowania dokumentów zakupu Praktycznej znajomości obowiązujących przepisów podatkowych oraz Ustawy o Rachunkowości, MSSF Odpowiedzialnej postawy ...

Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja)
nowa oferta
Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Rok doświadcz...

Specjalista ds. obsługi klienta
nowa oferta
Informacje Opis stanowiska Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Wymagania Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2. Dbałość ...
