Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Specjalista Ds Obslugi Klienta - Katowice

Reklama 61-75 z 646 ofert pracy

*Specjalista ds. sprzedaży na rynku PL, od zaraz!

nowa oferta
SELVOYSELVOY
Katowice

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutku...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

nowa oferta
PRACA.PLPRACA.PL
Katowice

Opis stanowiska Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2)....

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. sprzedaży

nowa oferta
INTREC AI RECRUITMENTINTREC AI RECRUITMENT
Katowice

IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji. Masz doświadczenie w sprzedaży B2C i B2B ? Łatwo nawiązujesz kontakty, a ...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

nowa oferta
PRACA.PLPRACA.PL
Katowice

Opis stanowiska Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2)....

22.04.202522.04.2025

Młodszy specjalista ds. Finansów z językiem francuskim

nowa oferta
CAPGEMINICAPGEMINI
Katowice

Wybór Capgemini oznacza wybór firmy, w której możesz kształtować swoją karierę w sposób, w jaki chcesz, w której otrzymasz wsparcie i inspirację od współpracowników z całego świata i gdzie na nowo zdefiniujesz to, co jest dla Ciebie możliwe. Dołącz do nas i pomóż wiodącym organizacjom na świecie odb...

22.04.202522.04.2025

Kierownik Ds Kluczowych Klientów

nowa oferta
COIG S. A.COIG S. A.
Katowice

Aktywna sprzedaż kompleksowych rozwiązań IT oferowanych przez COIG SA, w tym: Narzędzia analityczne (BI, Big Data)Rozwiązania dla przemysłu (Wizyjna kontrola jakości AI)Systemy ERP Rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami poprzez regularne spotkania, prezentacje oraz uczes...

22.04.202522.04.2025

Praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży - Katowice

nowa oferta
EUROKADRA S. A.EUROKADRA S. A.
Katowice

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji. Praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży - Katowice 131 dni do końca Opublikowane 2023-06-19 15:35:11 Opis działalności firmy Grupa Eurokadra od lat skutecznie wspiera pracodawców w pozyskaniu najlepszej kadry pracowniczej, a pracown...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce)

nowa oferta
TN POLANDTN POLAND
Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce), Katowice Katowice, Poland Twój zakres obowiązków Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów Zapewnianie wysokiej jakości obsług...

22.04.202522.04.2025

Specjalista/ Specjalistka ds. sieci IT

nowa oferta
TAURONTAURON
Katowice

Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaa...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. szkoleń BHP

nowa oferta
CONARTCONART
Katowice

Opis stanowiska nadzór nad szkoleniami stacjonarnymi od strony logistycznej (kontakt z klientami, ustalanie grup szkoleniowych, organizacja sali, cateringu, współpraca z wykładowcami, przygotowanie materiałów szkoleniowych, hospitacja szkoleń, wystawianie zaświadczeń), nadzór nad szkoleniami w formi...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

nowa oferta
CONCENTRIX CVG INTERNATIONAL SP. Z O.O.CONCENTRIX CVG INTERNATIONAL SP. Z O.O.
Katowice

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (call center)

nowa oferta
COMARCH S. A.COMARCH S. A.
Katowice

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (call center) Jeśli chcesz razem z nami rozwijać nowoczesną spółkę FinTech oraz swoje umiejętności z zakresu obsługi klienta i sprzedaży, sprawdź ofertę i aplikuj! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi użytkowników biznesowych, do której o...

22.04.202522.04.2025

Specjalistka/Specjalista ds. księgowości w Biurze Księgowania Wstępnego Zobowiązań

nowa oferta
TAURONTAURON
Katowice

Wymagania: Doświadczenia w zakresie weryfikacji formalno-rachunkowej dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Umiejętności księgowania dokumentów zakupu Praktycznej znajomości obowiązujących przepisów podatkowych oraz Ustawy o Rachunkowości, MSSF Odpowiedzialnej postawy ...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja)

nowa oferta
CONCENTRIXCONCENTRIX
Katowice

Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Rok doświadcz...

22.04.202522.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

nowa oferta
KLIENT PORTALU PRACA.PLKLIENT PORTALU PRACA.PL
Katowice

Informacje Opis stanowiska Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Wymagania Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2. Dbałość ...

22.04.202522.04.2025
Reklama
© 2025 MegaPraca.pl
Page load: 0,0937 s