Praca Urzad Lubelski - Radzyń Podlaski
- Urzad Lubelski Łuków
- Urzad Lubelski Parczew
- Urzad Lubelski Międzyrzec Podlaski
- Urzad Lubelski Lubartów
- Urzad Lubelski Biała Podlaska
- Urzad Lubelski Ryki
- Urzad Lubelski Łęczna
- Urzad Lubelski Lublin
- Urzad Lubelski Puławy
- Urzad Lubelski Świdnik
- Urzad Lubelski Włodawa
- Urzad Lubelski Opole Lubelskie
- Urzad Lubelski Chełm
- Urzad Lubelski - wszystkie oferty
- Doradca klienta Radzyń Podlaski
- Operator maszyn - montaż Radzyń Podlaski
- Pracownik biurowy Radzyń Podlaski
- Kierowca Radzyń Podlaski
- Przedstawiciel handlowy Radzyń Podlaski
- Kierownik apteki Radzyń Podlaski
- Mechanik Radzyń Podlaski
- Policjant Radzyń Podlaski
- Specjalista w dziale technicznym Radzyń Podlaski
- Inżynier budowy Radzyń Podlaski
- Radzyń Podlaski - wszystkie oferty
Specjalista ds. Jakości
nowa ofertaDr Gerard to firma z długoletnią tradycją produkcji wyjątkowych ciastek, wafelków i słonych przekąsek. Posiada 2 zakłady produkcyjne, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników oraz zajmuje wysoką i ugruntowaną pozycję na rynku. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Główne zadania: Opracowy...
Operator maszyn cukierniczych
Operator maszyn cukierniczych Miejsce pracy: Radzyń Podlaski Główne zadania: Ustawianie i kontrola parametrów maszyn wg. wymagań procesu technologicznego Odpowiedzialność za jakość produktów Przygotowanie surowców i półproduktów potrzebnych do produkcji Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pra...
Specjalista ds. Jakości
nowa ofertaDr Gerard to firma z długoletnią tradycją produkcji wyjątkowych ciastek, wafelków i słonych przekąsek. Posiada 2 zakłady produkcyjne, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników oraz zajmuje wysoką i ugruntowaną pozycję na rynku. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Główne zadania: Opracowy...
Handlowiec w dziale zbóż
nowa ofertaHandlowiec w dziale zbóż Miejsce pracy: Międzyrzec Podlaski Twój zakres obowiązków aktywne pozyskiwanie nowych klientów budowanie relacji biznesowych z klientami monitorowanie rynku zbóż oraz śruty na podległym terenie przygotowywanie ofert handlowych przeprowadzanie negocjacji warunków umów zakupu ...
SEKRETARKA NOTARIALNA
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg notarialnych, obsługa klienta, obługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, kontakt z sądami i urzędami. Wymagania: wykształcenie - średnie ogólnokształcące umiejętność - obsługa komputera umiejętność - znajomość pakietu MS Office...
Inspektor Weterynaryjny
Osoba na tym stanowisku: Pobieranie prób od zwierząt do badań laboratoryjnych.Szczepienie zwierząt w ramach monitoringu występowania chorób.Realizacja pod nadzorem zadań z zakresu nadzoru nad zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt, w tym chorób odzwierzęcych i odzwierzęcych czynników chorobotwórczych...
inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Parczewie Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor weterynaryjny w zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt 21-200 Parczew ul. Piwonia 50 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Pobieranie prób od zwierząt do ...
Inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Parczewie Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny w zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt Inspektor weterynaryjny Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Pobieranie prób od zwierząt do badań ...
Pracownik produkcji
Dr Gerard to firma z długoletnią tradycją produkcji wyjątkowych ciastek, wafelków i słonych przekąsek. Posiada 2 zakłady produkcyjne, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników oraz zajmuje wysoką i ugruntowaną pozycję na rynku. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik produkcji ...
Główna Księgowa do prowadzenia Sp. z o.o.
Zatrudnimy główną księgową do prowadzenia sp. z o.o. w firmie transportowej. Zakres obowiązków · Zapewnienie kompleksowej, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, obsługi księgowej i rachunkowej Firmy (Sp. z o.o.) · Przygotowanie analiz, sprawozdań, prognoz finansowych i raport...