Praca Znajomosc Excel - Nowa Wieś Wrocławska
- Znajomosc Excel Tyniec Mały
- Znajomosc Excel Bielany Wrocławskie
- Znajomosc Excel Ślęza
- Znajomosc Excel Kobierzyce
- Znajomosc Excel Kąty Wrocławskie
- Znajomosc Excel Wrocław
- Znajomosc Excel Siechnice
- Znajomosc Excel Sobótka
- Znajomosc Excel Środa Śląska
- Znajomosc Excel Brzeg Dolny
- Znajomosc Excel Oborniki Śląskie
- Znajomosc Excel Oława
- Znajomosc Excel Jelcz-Laskowice
- Znajomosc Excel - wszystkie oferty
- Operator produkcji Nowa Wieś Wrocławska
- Praktykant Nowa Wieś Wrocławska
- Operator wózka widłowego Nowa Wieś Wrocławska
- Pracownik magazynu Nowa Wieś Wrocławska
- Specjalista Nowa Wieś Wrocławska
- Kierowca Nowa Wieś Wrocławska
- Operator maszyn - montaż Nowa Wieś Wrocławska
- Kierowca kat b Nowa Wieś Wrocławska
- Pracownik ochrony Nowa Wieś Wrocławska
- Mechanik pojazdów Nowa Wieś Wrocławska
- Nowa Wieś Wrocławska - wszystkie oferty
Financial Analyst / Group Capex Analyst
nowa ofertaTwoje wyzwania: Obsługiwanie zleceń inwestycyjnych oraz sprawdzanie poprawności danych między systemami finansowymi, Wdrażanie standardów raportowania i zapewnienie spójności procesów w obszarze wyników biznesowych, Zmienianie i optymalizowanie procesów związanych z inwestycjami w firmie zgodnie z p...
Accountant AP
nowa ofertaTwoje wyzwania: Księgowanie faktur za zakup materiałów i usług dla jednostek biznesowych, Weryfikacja i tworzenie rezerw na koszty zgodnie z kalendarzem zamknięcia miesiąca, Współpraca z specjalistami z linii wsparcia i specjalistami sekcji zobowiązań celem zaksięgowania faktur bądź wyjaśnienia prob...
Property Specialist
nowa ofertaTwoje wyzwania: Utrzymywanie i bieżąca aktualizacja oraz tworzenie nowych baz danych znajdujących się w obszarze działania Property Management, Weryfikacja poprawności wystawienia otrzymanych faktur oraz wyjaśnianie nieścisłości, w tym kontakty z wynajmującymi / wydzierżawiającymi, Przygotowywanie r...
Accountant AP
nowa ofertaTwoje wyzwania: Księgowanie faktur za zakup materiałów i usług dla jednostek biznesowych, Weryfikacja i tworzenie rezerw na koszty zgodnie z kalendarzem zamknięcia miesiąca, Współpraca z specjalistami z linii wsparcia i specjalistami sekcji zobowiązań celem zaksięgowania faktur bądź wyjaśnienia prob...
Property Specialist
nowa ofertaTwoje wyzwania: Utrzymywanie i bieżąca aktualizacja oraz tworzenie nowych baz danych znajdujących się w obszarze działania Property Management, Weryfikacja poprawności wystawienia otrzymanych faktur oraz wyjaśnianie nieścisłości, w tym kontakty z wynajmującymi / wydzierżawiającymi, Przygotowywanie r...
Business/Financial Analyst
nowa ofertaJako Business/Financial Analyst będziesz odpowiadać za wspieranie procesów decyzyjnych w AmRest, dostarczając na czas spójnych, istotnych i dokładnych informacji zarządczych. Twoje wyzwania: Przygotowywanie analiz finansowych i zarządczych z rekomendacjami wymaganych do wspierania podejmowania decyz...
Financial Analyst / Group Capex Analyst
nowa ofertaTwoje wyzwania: Obsługiwanie zleceń inwestycyjnych oraz sprawdzanie poprawności danych między systemami finansowymi, Wdrażanie standardów raportowania i zapewnienie spójności procesów w obszarze wyników biznesowych, Zmienianie i optymalizowanie procesów związanych z inwestycjami w firmie zgodnie z p...
Asystent ds. logistyki i obsługi klienta
nowa ofertaOferta dla studentów lub osób poszukujących pierwszego doświadczenia! Poszukujemy osoby chętnej do pracy jako Asystent ds. logistyki i obsługi klienta w centrum logistycznym w Tyńcu Małym - praca w oparciu o umowę zlecenie. oferujemy abonament medyczny - pakiety indywidualne i rodzinne abonament...
Wsparcie w dziale należności z jęz. niemieckim - home office
nowa ofertaWsparcie w dziale należności z jęz. niemieckim - home office Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Wsparcie w dziale należności z jęz. niem...
Specjalista ds. sprzedaży
nowa ofertaNasze wymagania: doskonała umiejętności komunikacji i budowania relacji z osobami decyzyjnymi w organizacjach znajomość obsługi CRM i MS Excel postawa nastawiona na poszukiwanie nowych rozwiązań i wsparcie biznesu konsekwencja w dążeniu do osiągniecia ambitnych planów umiejętność wyznaczania i osiąg...
TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)
nowa ofertaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research), Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidual...
Manager ds. Sprzedaży
nowa ofertaCzym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów firmy; Reprezentuje firmę na rynku; Monitoruje rynek Prowadzi i koordynuje działania promocyjne na przydzielonym terytorium; Rozwija wizerunek firmy i/lub marki na rynku; Opracowuje kampanie spr...
Area Sales Manager Poland
nowa ofertaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski, Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie, Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym, Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pier...
Konsultant ds Zapobiegania Nadużyciom Kartowym
nowa ofertaKonsultant ds. Zapobiegania Nadużyciom Kartowym Obowiązki: Obsługa narzędzi systemowych wspierających procesy prewencji i detekcji zagrożeń w obszarze kart płatniczych Stały rozwój mechanizmów zapobiegających nadużyciom w obszarze kart płatniczych oraz umożliwiających ich wykrywanie Przedstawianie w...
Księgowy/a ds. należności (OtC) z jęz. NIEMIECKIM
nowa ofertaKsięgowy/a ds. należności (OtC) z jęz. NIEMIECKIM Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie,...