03.122020

Golden Marketing Conference

Online

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej - przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania.

3 grudnia na fan page’u oraz na kanale YouTube Golden Marketing Conference punktualnie o 10:00 rozpoczęło się wydarzenie GMC Live! vol. 3, które od pierwszych dni promocji stawiało na dużą dawkę wiedzy z zakresu eCommerce. I organizator dotrzymał słowa. Transmisję rozpoczęła prelekcja „Pytania o eCommerce - jaką platformę sprzedażową wybrać?” Tymoteusza Stengerta, New Business Lead  w Sylius oraz Tomasza Grzemskiego, CEO i Co-Founder, Macopedia. Mogliśmy się z niej dowiedzieć jakie platformy sprzedażowe dostępne są na rynku,  jaka platforma sprzedażowa jest odpowiednia na dla konkretnego rodzaju eCommercu oraz o czym warto pamiętać planując rozwój eCommerce. Kolejne prelekcje dotyczyły wsparcia sprzedaży w handlu elektronicznym przez kampanie prowadzone przez Facebook Ads, tu wykład wygłosiła Monika Czaplicka, CEO
w Wobuzz. Natomiast o wsparciu eCommerce przez narzędzia Google opowiedział CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec. Kolejnym prelegentem, który wystąpił na wirtualnej konferencji był Dawid Fucia, Sales Team Leader w edrone. Przedstawił on w jaki sposób zbierać dane w czasach gdy jesteśmy bardzo mocno oszczędni w przekazywaniu informacji o sobie, a największy sukces odnoszą Ci, którzy komunikację szyją na miarę swoich odbiorców. Skoro mamy już dane o naszych klientach to jak
je analizować i poszukać nowych źródeł by do perfekcji zoptymalizować sprzedaż? Jak sprawić
by klienci wracali z poczuciem potrzeby kolejnego zakupu? O tym wszystkim na podstawie kampanii Facebook Ads oraz Google Ads opowiedziała Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl oraz Agencji r360 w temacie „Powracający klient „cytryną” w customersowej lemoniadzie”.
Bardzo pozytywnym urozmaiceniem konferencji były tematy z branży, której ogromy potencjał marketingowy jest dopiero co zauważany, mianowicie gaming. O metodach komunikacji w esporcie opowiedziały Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset oraz Justyna Oracz, Head
of Communications w  Fantasyexpo. O tym jak trudno wejść na rynek produktów, który już wszystko widział a przy okazji nie rozpychać się łokciami i ugryźć dla siebie kawałek tortu opowiedziała Emilia Kusion, Brand Director w CityDiet.  Projekt Golden Marketing Conference od pewnego czasu zahacza także o tematy niezwykle rzadkie na konferencjach, czyli prawo w marketingu. Nie inaczej było tym razem, bo ostatnie dwa 2 lata to prawny roller-coaster dla marketingu. Mityczne RODO nadal utrudnia zamiast ułatwiać, a pod koniec grudnia 2020 r. pojawi się jeszcze jego młodszy brat – Prawo komunikacji elektronicznej. Właśnie o tym w prelekcji „3 kroki do prostszego marketingu, które
od dawna są zapisane w RODO.” opowiadał Bartosz Pilc, Radca prawny i partner w Core Law. Następnie Paulina Mazur poruszyła temat wiarygodnego Employer Brandingu, czyli co trzeba zrobić, aby kandydaci uwierzyli, że marka pracodawcy jest atrakcyjna, a Piotr Bucki wprowadził nas w świat błędów poznawczych wpływających na decyzje zakupowe. Natomiast Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager w Citi Handlowy przedstawił jak pochodzić do tworzenia interesujących treści niosących wartość dla odbiorców oraz jak w działaniach tych wykorzystać wizerunek influencerów. Dzień konferencyjny zamknęła rozmowa z Danielem Bossy o lejkach sprzedażowy, czyli jak zbudować długoterminową strategię która zarabia – i to wszystko, oczywiście, w kontekście eCommerce.

 

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który
w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany
do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:

·         Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius

·         Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia

·         Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz

·         Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup

·         Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone

·         Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360

·         Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset

·         Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet

·         Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law

·         Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com

·         Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro

·         Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy

·         Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo

·         Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl

 

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online - GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:

FB - https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/

YT - https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.

 

GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

 

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.

Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

 

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

• 204 177 - Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.

• 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.

• 5 073 - Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.

• 1 528 - Reakcji pod relacją live.

• 147 - Udostępnienia transmisji online.*

*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.

Podziel się
Zobacz wszystkie

Nadchodzące wydarzenia

© 2024 MegaPraca.pl
Page load: 0,0051 s