Praca Archiwistyka
Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym
nowa ofertaZakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji, wypracowanie zdań n...
Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym
CENTRUM NAUKI KOPERNIK poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym Warszawa, Powiśle Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP ora...
Stanowisko ds. obsługi dokumentacji
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: wykształcenie średnie minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi dokumentacji, zarządzania dokumentacją i archiwistyki Mile widziane: wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja, ...
Stanowisko ds. obsługi dokumentacji
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:Niezbędne:• wykształcenie średnieMile widziane:• wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo, archiwistyka)• minimum 2 lata pracy związanej z obsługą dokumentacji Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:• z...
Specjalista ds. elektronicznego zarządzania dokumentacją
Wymagania: Mile widziane wykształcenie wyższe ze specjalizacją archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. Znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania mat...
KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNO-KANCELARYJNEGO
1. Zakres obowiązków:- kompleksowe zarządzanie pracą Działu Organizacyjno-Kancelaryjnego i podległych pracowników (w tym: organizacja pracy, realizacja zadań, monitoring, optymalizacja procesów, wyznaczanie celów i priorytetów, sporządzanie zakresów czynności podległych pracowników oraz udzielanie i...
Stanowisko ds. obsługi dokumentacji
Niezbędne: wykształcenie średnie minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: obsługa dokumentacji, zarządzanie dokumentacją, archiwistyka Mile widziane: wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja, prawo, archiwistyka) minimum 2 lata pracy związanej ...