Praca Asystent Biura Zarzadu - Poznań
Asystent/ka Zarządu
Grupa WZ Partners to firma rodzinna, której obecność na polskim rynku sięga 1992 roku. Początki naszej działalności związane były z usługami księgowymi, wokół których, na przestrzeni już niemal 30 lat powstała marka wspierająca Klientów i oferująca najwyższy poziom usług w obszarach rachunkowym, kad...
Asystent_ka biura/Asystent_ka personalny/a
Zadania: Zarządzanie kalendarzem członka zarządu, planowanie spotkań Ścisła współpraca z zarządem Zapewnienie płynności przebiegu dokumentacji w firmie Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura zarządu Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządzania nieruchomościami Zakupy (zarówno c...
Asystent/ka Zarządu
Renomowana marka zlokalizowana w Poznaniu poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko: Asystent/ka Zarządu. Twoje zadania: koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, ws...
Asystent/ka Zarządu
Grupa WZ Partners to firma rodzinna, której obecność na polskim rynku sięga 1992 roku. Początki naszej działalności związane były z usługami księgowymi, wokół których, na przestrzeni już niemal 30 lat powstała marka wspierająca Klientów i oferująca najwyższy poziom usług w obszarach rachunkowym, kad...
Asystent/ka Zarządu
Grupa WZ Partners to firma rodzinna, której obecność na polskim rynku sięga 1992 roku. Początki naszej działalności związane były z usługami księgowymi, wokół których, na przestrzeni już niemal 30 lat powstała marka wspierająca Klientów i oferująca najwyższy poziom usług w obszarach rachunkowym, kad...
Asystent/ka Zarządu
Grupa WZ Partners to firma rodzinna, której obecność na polskim rynku sięga 1992 roku. Początki naszej działalności związane były z usługami księgowymi, wokół których, na przestrzeni już niemal 30 lat powstała marka wspierająca Klientów i oferująca najwyższy poziom usług w obszarach rachunkowym, kad...
Asystent / Asystentka biura
Asystentka/Asystent biura Zakres obowiązków: Kompleksowa organizacja pracy biura, Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja zapewnienie sprawnego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów księgowych, Prowadzenie prac administracyjno-biurowych, Organi...