Praca Asystentka Zarzadu - Poznań
Asystentka Zarządu
Twoje zadania: koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji) przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji biznesowych, tłumaczeń, dokument...
Asystent_ka biura/Asystent_ka personalny/a
Zadania: Zarządzanie kalendarzem członka zarządu, planowanie spotkań Ścisła współpraca z zarządem Zapewnienie płynności przebiegu dokumentacji w firmie Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura zarządu Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządzania nieruchomościami Zakupy (zarówno c...
Asystent / Asystentka biura
Asystentka/Asystent biura Zakres obowiązków: Kompleksowa organizacja pracy biura, Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja zapewnienie sprawnego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów księgowych, Prowadzenie prac administracyjno-biurowych, Organi...