Praca Biurowe - Dankowice
POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ
Zakres obowiązków: Dział Rehabilitacji Społecznej: -przygotowanie korespondencji do wysyłki; -wydawanie druków, wniosków; -przyjmowanie pism, obsługa osób; -udzielanie informacji klientom; -ewidencjonowanie w rejestrach danych; -archiwizowanie dokumentacji; -obsługa urządzeń biurowych; -współpraca z...
POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ
Zakres obowiązków: -przygotowanie korespondencji do wysyłki; -wydawanie druków, wniosków; -sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności i formalno-prawnym; -obsługa bieżąca osób, przyjmowanie pism; -udzielanie informacji; -ewidencjonowanie w rejestrach danych; - archiwizowanie dokumentacji; - ...
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Żywiec
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: weryfikacja potrzeb Klienta, kierowanie Klienta do konkretnego Doradcy, obsługa systemu kolejkowego w stacjonarnym punkcie, drobne czynności administracyjno-biurowe. WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta - warunek konieczny zna...
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Żywiec
JEŻELI: wykształcenie minimum średnie, wymagane doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klienta, znajomość obsługi komputera, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, swobodne i płynne wyrażanie się, wysoka kultura osobista oraz cierpliwość, zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawa...
Pomoc administracyjna/biurowa
Firma ekotak z siedzibą w Kobiernicach (obok Bielska-Białej). Jesteśmy firmą inżynierską, wykonujemy instalacje dla domów jednorodzinnych i przemysłu. Jeśli: 1. Cechujesz się się dużą rzetelnością i skrupulatnością (taką jak oczekuje się np. od księgowej). 2. Jesteś dobrze nastawioną do życia i p...
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie minimum rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami Mile widziane: wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzan...
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji SER-2 Grójec zastępstwo
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji SER-2 Grójec zastępstwo 3348454 Obowiązki Zadania: Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w t...
Ajent Saloniku Prasowego Wola
Świat Prasy Spółka Akcyjna - sieć profesjonalnych salonów prasowych poszukuje osoby chętne do nawiązania współpracy w charakterze ajenta. Lokalizacja : Wola Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie – stała podstawa + udział w wypracowanych zyskach, Bezpłatne szkolenie związane z prowadzeniem salonu p...
Lektor języka angielskiego - pełny etat lub część etatu
Praca od poniedziałku do piątku lub na mniejszą część etatu. Godziny pracy 11:00-19:00. Praca w Tarczynie, Grójcu i okolicach. Do obowiązków pracownika należy: praca z dziećmi w wieku 2-14 lat i dorosłymi, prowadzenie zajęć w jęz. angielskim przygotowanie do zajęć uzupełnianie dziennika elektr...
Recepcjonista/ka - Grójec
Zakres obowiązków: Obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Prowadzenie ewidencji gości Udzielanie informacji gościom Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wymagania: Chęci do pracy sumienność, punktualność Wysoka kultura osobista Język angielsk...
Starszy Asystent
Osoba na tym stanowisku: Prowadzi sprawy przeniesienia pracowników do Krajowej Informacji Skarbowej w trybie art. 64 ustawy o służbie cywilnej, przygotowuje umowy o pracę na czas określony, umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika, umowy o pracę na czas nieokreślony, ...
Ajent Saloniku Prasowego Tychy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamówień, przyjmowanie dostaw, zatrudnianie pracowników, dbanie o poprawną ekspozycję zgodnie z planogramami, obsługa dokumentacji salonu. WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, założenie własnej działalności gospodarczej, pełna dyspozycyj...
główny księgowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu 43-143 Lędziny Lędzińska 24 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: prowadzenie gosp...
Główny Księgowy
Osoba na tym stanowisku: prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami w pełnym zakresie wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji finansowej z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących ...
MŁODSZY REFERENT
Zakres obowiązków: M.in.pomoc przy opracowaniu miesięcznych harmonogramów wydatków i dochodów, sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, projektów aktów prawnych, prowadzeniu rejestru umów, zleceń, zamówień i wydatków. Prowadzenie teczek akt. itp Wymagania: wykształcenie - wyższe (w tym licencjat...