Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Biurowe - Dankowice

Reklama
61-75 z 241 ofert pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Oświęcim

Zakres obowiązków: Dział Rehabilitacji Społecznej: -przygotowanie korespondencji do wysyłki; -wydawanie druków, wniosków; -przyjmowanie pism, obsługa osób; -udzielanie informacji klientom; -ewidencjonowanie w rejestrach danych; -archiwizowanie dokumentacji; -obsługa urządzeń biurowych; -współpraca z...

16.09.202416.09.2024

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Oświęcim

Zakres obowiązków: -przygotowanie korespondencji do wysyłki; -wydawanie druków, wniosków; -sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności i formalno-prawnym; -obsługa bieżąca osób, przyjmowanie pism; -udzielanie informacji; -ewidencjonowanie w rejestrach danych; - archiwizowanie dokumentacji; - ...

16.09.202416.09.2024

Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Żywiec

ZOLTOS.PL AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ I POŚREDNICTWA PRACYZOLTOS.PL AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ I POŚREDNICTWA PRACY
Żywiec

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: weryfikacja potrzeb Klienta, kierowanie Klienta do konkretnego Doradcy, obsługa systemu kolejkowego w stacjonarnym punkcie, drobne czynności administracyjno-biurowe. WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta - warunek konieczny zna...

16.09.202416.09.2024

Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Żywiec

ZOLTOS.PL ALEKSANDRA ŻÓŁTOWSKA-OSTROSZCZYKZOLTOS.PL ALEKSANDRA ŻÓŁTOWSKA-OSTROSZCZYK
Żywiec

JEŻELI: wykształcenie minimum średnie, wymagane doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klienta, znajomość obsługi komputera, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, swobodne i płynne wyrażanie się, wysoka kultura osobista oraz cierpliwość, zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawa...

16.09.202416.09.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Pomoc administracyjna/biurowa

MAJAMAJA
Kobiernice

Firma ekotak z siedzibą w Kobiernicach (obok Bielska-Białej). Jesteśmy firmą inżynierską, wykonujemy instalacje dla domów jednorodzinnych i przemysłu. Jeśli: 1. Cechujesz się się dużą rzetelnością i skrupulatnością (taką jak oczekuje się np. od księgowej). 2. Jesteś dobrze nastawioną do życia i p...

14.09.202414.09.2024
od 4300 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

ZUS ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJZUS ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJ
Bielsko-Biała

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie minimum rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami Mile widziane: wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzan...

14.09.202414.09.2024

Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji SER-2 Grójec zastępstwo

ZUSZUS
Grojec

Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji SER-2 Grójec zastępstwo 3348454 Obowiązki Zadania: Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w t...

13.09.202413.09.2024

Ajent Saloniku Prasowego Wola

ŚWIAT PRASYŚWIAT PRASY
Wola

Świat Prasy Spółka Akcyjna - sieć profesjonalnych salonów prasowych poszukuje osoby chętne do nawiązania współpracy w charakterze ajenta. Lokalizacja : Wola Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie – stała podstawa + udział w wypracowanych zyskach, Bezpłatne szkolenie związane z prowadzeniem salonu p...

12.09.202412.09.2024
Samozatrudnieniesamozatrudnienie

Lektor języka angielskiego - pełny etat lub część etatu

KAROLINAKAROLINA
Grojec

Praca od poniedziałku do piątku lub na mniejszą część etatu. Godziny pracy 11:00-19:00. Praca w Tarczynie, Grójcu i okolicach. Do obowiązków pracownika należy: praca z dziećmi w wieku 2-14 lat i dorosłymi, prowadzenie zajęć w jęz. angielskim przygotowanie do zajęć uzupełnianie dziennika elektr...

12.09.202412.09.2024
od 5000 zł
Umowa zlecenieumowa zlecenie

Recepcjonista/ka - Grójec

SOLID SECURITY SP. Z O.O.SOLID SECURITY SP. Z O.O.
Grojec

Zakres obowiązków: Obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Prowadzenie ewidencji gości Udzielanie informacji gościom Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wymagania: Chęci do pracy sumienność, punktualność Wysoka kultura osobista Język angielsk...

12.09.202412.09.2024
Umowa zlecenieumowa zlecenie

Starszy Asystent

KRAJOWA INFORMACJA SKARBOWAKRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA
Bielsko-Biała

Osoba na tym stanowisku: Prowadzi sprawy przeniesienia pracowników do Krajowej Informacji Skarbowej w trybie art. 64 ustawy o służbie cywilnej, przygotowuje umowy o pracę na czas określony, umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika, umowy o pracę na czas nieokreślony, ...

11.09.202411.09.2024

Ajent Saloniku Prasowego Tychy

ŚWIAT PRASY S. A.ŚWIAT PRASY S. A.
Tychy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamówień, przyjmowanie dostaw, zatrudnianie pracowników, dbanie o poprawną ekspozycję zgodnie z planogramami, obsługa dokumentacji salonu. WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, założenie własnej działalności gospodarczej, pełna dyspozycyj...

11.09.202411.09.2024

główny księgowy

BIP KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW - SŁUŻBA CYWILNABIP KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW - SŁUŻBA CYWILNA
Lędziny

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu 43-143 Lędziny Lędzińska 24 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: prowadzenie gosp...

11.09.202411.09.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Główny Księgowy

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W BIERUNIUPOWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W BIERUNIU
Lędziny

Osoba na tym stanowisku: prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami w pełnym zakresie wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji finansowej z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących ...

11.09.202411.09.2024

MŁODSZY REFERENT

Libiąż

Zakres obowiązków: M.in.pomoc przy opracowaniu miesięcznych harmonogramów wydatków i dochodów, sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, projektów aktów prawnych, prowadzeniu rejestru umów, zleceń, zamówień i wydatków. Prowadzenie teczek akt. itp Wymagania: wykształcenie - wyższe (w tym licencjat...

11.09.202411.09.2024
Reklama
© 2024 MegaPraca.pl
Page load: 0,0552 s