Praca Customer Care - Lublin
Project Manager
nowa ofertaFlyps is a high tech software house that has been on the market for 7 years, specializing in projects requiring specialist knowledge: R&D, AI, computer vision and high scalability. As a software house, we build, among others software for self-propelled robots, biotechnology companies, IoT or data-dr...
Test Automation Engineer
nowa ofertaResponsibilities You are a member of a team working for a dedicated customer in the German financial or insurance industry. You work with the customer to analyze project requirements and define testing needs. Design & Develop test automated scripts in the chosen technology (commercial or proprietary...
Test Automation Engineer
nowa ofertaResponsibilities You are a member of a team working for a dedicated customer in the German financial or insurance industry. You work with the customer to analyze project requirements and define testing needs. Design & Develop test automated scripts in the chosen technology (commercial or proprietary...
Senior Platform Product Manager
nowa ofertaWho we are We are remote first software as a service (SaaS) company, bringing true digital transformation to the global shipping industry. We enhance the way shipping professionals work by creating technology for the maritime industry and bringing it to market. With over 85% of the world’s trade tra...
SAP FI consultant
nowa ofertaOur Client is a market leader in the Digital Transformation industry, operating globally. We are looking SAP FI, who will join to the Team, and help develop the Project. Join us, and we will make sure that the offer is tailored to your needs. We care about our Experts and want to ensure you will exp...
Service Process Manager - Change Management
nowa ofertaabout-project : Main responsibility of a Process Manager is to manage process for Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Shared Service Management area. Process Manager is responsible for planning and coordination of all operation...
Inżynier zapewnienia jakości
nowa ofertaInżynier zapewnienia jakościLublinNR REF.: 1186418Naszym Klientem jest międzynarodowy producent oferujący niezawodne, wysokiej jakości wyświetlacze przemysłowe. Przy wykorzystywaniu najnowocześniejszych technologii zapewnia wielu firmom na całym świecie własne, indywidualne rozwiązania wizualne dost...
Team Leader Zespołu w Contact Center
nowa ofertaOd Kandydata oczekujemy: doświadczenia w zarządzaniu Zespołem w branży Contact Center/sprzedaży/ telekomunikacji znajomości systemów CRM oraz KPI dla Customer Care wysokiego poziomu zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację umiejętności pracy w Zespole, aby wspó...
Team Leader projektu telekomunikacyjnego w Contact Center
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez Klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze Klienta i posiadamy nowoczesne centa operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie . Voice Contact Center to jednak przede wszystkim lud...
Senior Frontend Developer (Angular)
Expected, Angular, TypeScript, JavaScript, SASS, Git, Jenkins, Jira, ConfluenceOptional, Docker, KubernetesAbout the project, We redesign and rebuild the internal application (customer care tool, a web application) of one of Europe’s biggest transport services company. We collaborate across many tea...
Inżynier zapewnienia jakości
Naszym Klientem jest międzynarodowy producent oferujący niezawodne, wysokiej jakości wyświetlacze przemysłowe. Przy wykorzystywaniu najnowocześniejszych technologii zapewnia wielu firmom na całym świecie własne, indywidualne rozwiązania wizualne dostosowane do potrzeb swoich partnerów. Z uwagi na ro...
Admin Sales
Sales Admin Scope of duties: •Sales administration, international (Customer Relationship Management System)•Sales document process management (Proposify System)•Collaboration with other DEEPLAI departments •Build and promote strong, long-lasting customer relationships •Achieve growth KPI’s Our requi...
Team Leader Zespołu w Contact Center
Team Leader Zespołu w Contact Center Twój zakres obowiązków praca z Zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki Zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwro...
Team Leader Contact Center
Team Leader Contact Center Twój zakres obowiązków praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej prowa...
Support Specialist
nowa oferta4 300 - 5 800 PLN Brutto miesięcznie - UoP 4 300 - 5 800 PLN Brutto miesięcznie - UZ Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie onboardingu nowych klientów?️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Support Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a...