Praca Grafton Recruitment Sp Z O - Sosnowiec
- Kierowca Sosnowiec
- Magazynier Sosnowiec
- Pracownik produkcji Sosnowiec
- Doradca klienta Sosnowiec
- Kasjer sprzedawca Sosnowiec
- Pracownik ochrony Sosnowiec
- Operator wózka widłowego Sosnowiec
- Sprzedawca Sosnowiec
- Przedstawiciel handlowy Sosnowiec
- Specjalista ds sprzedaży Sosnowiec
- Sosnowiec - wszystkie oferty
Księgowa/Księgowy dla grupy spółek
Zakres zadań: analizowanie kluczowych danych na poziomie lokalnym oraz grupowym, aktywne uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, monitorowanie przepływów pieniężnych, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz nakładów inwestycyjnych w grupie...
Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
Zakres obowiązków: uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, weryfikowanie oraz interpretowanie kluczowych informacji w obszarze finansowym, handlowym i operacyjnym na poziomie lokalnym oraz grupowym, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz ...
Specjalista ds. wsparcia technicznego - język niemiecki
nowa ofertaGłówne zadania: przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od użytkowników zarówno lokalnych, jak i wsparcie użytkowników zagranicznych, rozwiązywanie problemów użytkowników w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań IT związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i dostępem do sieci, wsparci...
Lider/Liderka zespołu księgowego
nowa ofertaZakres zadań: koordynowanie pracy zespołu, wsparcie merytoryczne, uczestniczenie w procesach księgowych, sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej od strony operacyjnej, prowadzenie pełnej księgowości dla podmiotów zewnętrznych (klienci krajowi i międzynarodowi), zamknięcia okresów rozliczeniowych...
Doradca techniczno-handlowy z językiem czeskim
nowa ofertaWe współpracy z międzynarodowym liderem w produkcji wyrobów z poliuretanu w związku z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa - poszukujemy osoby gotowej podjąć wyzwanie objęcia stanowiska Doradcy techniczno-handlowego na terenie południowej Polski i północnych Czech. ZADANIA: Budowanie i utrzymywanie...
Zastępca dyrektora ds. logistyki
Zakres odpowiedzialności: bezpośrednia współpraca z Dyrektorem ds. logistyki, współtworzenie, wdrażanie oraz koordynowanie operacji logistycznych na podległym terenie (2 jednostki firmy), odpowiedzialność za terminowe oraz jakościowe świadczenie usług w obszarze procesów logistycznych związanych z: ...
Główna księgowa/Główny księgowy
Zakres zadań: odpowiedzialność za procesy księgowe, podatkowe oraz finansowe w wybranych podmiotach w grupie spółek, samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, ewidencjonowanie dokumentów oraz środków trwałych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie rejestrów VAT, przygotowywanie sprawozd...
Księgowa/y
Zakres obowiązków: wsparcie Głównej księgowej/Głównego księgowego w realizacji bieżących zadań związanych z prowadzenie pełnej księgowości dla wybranych spółek w Grupie, ewidencjonowanie i rozliczanie kont księgowych, prowadzenia rejestrów VAT. księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków t...
Księgowa/Księgowy
Zakres zadań: odpowiedzialność za aspekty księgowe, podatkowe oraz sprawozdawczości finansowej, kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości dla klientów zewnętrznych, uczestniczenie w procesach zamknięć okresów rozliczeniowych, tworzenie deklaracji podatkowych (VAT oraz CIT), przygotowywanie sprawozd...
Starsza księgowa/Starszy księgowy
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za kompleksowe prowadzenie procesów księgowych, podatkowych oraz sprawozdawczości finansowej, prowadzenie pełnej księgowości dla klientów zewnętrznych, zamknięcia okresów rozliczeniowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT oraz CIT), tworzenie sprawozdań ...
Lider/Liderka zespołu księgowego
Zakres zadań: zarządzanie podległym zespołem oraz wsparcie merytoryczne, działania operacyjne w obszarze księgowości, sprawozdawczości finansowej i podatkowej, prowadzenie pełnej księgowości dla podmiotów zewnętrznych, uczestniczenie w procesach zamknięć okresów rozliczeniowych, przygotowywanie dekl...
Specjalista ds. środków trwałych
Zakres zadań: koordynowanie obszaru środków trwałych spółki, prowadzenie ewidencji, monitorowanie obiegu dokumentów, wystawianie dokumentów (formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia, przesunięcia środka trwałego), uczestniczenie w procesie rozliczania inwentaryzacji, prowadzenie czynności związan...
Nadchodzące wydarzenia