Praca Grafton - Zabrze
Specjalista ds. środków trwałych
nowa ofertaZakres zadań: koordynowanie obszaru środków trwałych spółki, prowadzenie ewidencji, monitorowanie obiegu dokumentów, wystawianie dokumentów (formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia, przesunięcia środka trwałego), uczestniczenie w procesie rozliczania inwentaryzacji, prowadzenie czynności związan...
Service Delivery Manager - nowe struktury w Katowicach
nowa ofertaAktywności związane ze zbudowaniem nowej jednostki włączając rekrutacje zespołu. Stworzenie standardów pracy (SLA/KPI), we współpracy z zagranicznymi jednostkami firmy. Komunikacja z Klientami dla których wykonywane będą procesy - nawiązywanie oraz rozwój relacji. Koordynowanie pracy zespołu z dbało...
Ekspert ds. finansów i księgowości
nowa ofertaZakres zadań: wsparcie procesów finansowych, księgowych i podatkowych spółki, sprawozdawczość finansowa, tworzenie rachunku zysków i strat oraz koordynowanie obszaru przepływów pieniężnych, dekretowanie dokumentów, wyciągów bankowych, aktywny udział w procesie zamknięcia okresów rozliczeniowych, zar...
Manager/Managerka finansów i księgowości
nowa ofertaZakres odpowiedzialności: współtworzenie oraz realizowanie strategii finansowej, księgowej i podatkowej podmiotu, przygotowywanie sprawozdań finansowych, zarządzanie przepływami pieniężnymi, ewidencjonowanie dokumentów księgowych, uczestniczenie w zamknięciach okresów rozliczeniowych, koordynowanie ...
Team Leader zespołu księgowego
nowa ofertaZakres obowiązków: zarządzanie pracą podległego zespołu, zadania operacyjne w obszarze procesów księgowych, sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej firm zewnętrznych, prowadzenie pełnej księgowości, zamknięcia okresów rozliczeniowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT oraz CIT), tworze...
Starsza księgowa/Starszy księgowy
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za kompleksowe prowadzenie procesów księgowych, podatkowych oraz sprawozdawczości finansowej, prowadzenie pełnej księgowości dla klientów zewnętrznych, zamknięcia okresów rozliczeniowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT oraz CIT), tworzenie sprawozdań ...
Przedstawiciel handlowy
Zakres obowiązków: wszechstronna obsługa klienta B2B na rynku krajowym oraz zagranicznym, pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami, wsparcie techniczne oraz posprzedażowe, monitorowanie rynku, tworzenie raportów i analiz, zarządzanie d...
Starsza księgowa/Starszy księgowy
Zakres zadań: odpowiedzialność za procesy księgowe i podatkowe jednostki, dekretowanie dokumentów, wyciągów bankowych, czynności związane z zamknięciami okresów rozliczeniowych, sprawozdawczość finansowa, tworzenie rachunku zysków i strat oraz zarządzanie przepływami pieniężnymi, koordynowanie obsza...
Starsza księgowa/Starszy księgowy
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie procesów księgowych, podatkowych oraz finansowych, prowadzenie pełnej księgowości dla klientów zewnętrznych, zamknięcia okresów rozliczeniowych, sprawozdawczości finansowa, przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT i CIT), tworzenie raportów, analizowanie...
Księgowa/Księgowy dla grupy spółek
Zakres zadań: analizowanie kluczowych danych na poziomie lokalnym oraz grupowym, aktywne uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, monitorowanie przepływów pieniężnych, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz nakładów inwestycyjnych w grupie...
Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
Zakres obowiązków: uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, weryfikowanie oraz interpretowanie kluczowych informacji w obszarze finansowym, handlowym i operacyjnym na poziomie lokalnym oraz grupowym, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz ...
Zastępca głównej księgowej/głównego księgowego
Zakres obowiązków: współtworzenie oraz realizowanie strategii w obszarze księgowym, podatkowym oraz finansowym, bieżące wsparcie Głównej księgowej/Głównego księgowego w realizacji zadań, wspieranie w koordynacji pracy zespołu, monitowanie zadań, pomoc merytoryczna, księgowanie listy płac oraz dokume...
Przedstawiciel handlowy
Zakres zadań: kompleksowa obsługa klienta B2B (rynek krajowy i zagraniczny), pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych oraz utrzymywanie długofalowych relacji, doradztwo techniczne i wsparcie posprzedażowe, monitorowanie rynku, przygotowywanie raportów i analiz, zarządzanie danymi w systemach, współ...