Praca It Service Desk - Kielce
Specjalista ds.wsparcia IT
Zakres obowiązków:• przyjmowanie, rozwiązywanie oraz monitorowanie zgłoszeń Service Desk,• praca na pierwszej linii wsparcia IT dla pracowników biura,• przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon komórkowy i stacjonarny,• zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń sieciowych,• tworzenie dokume...
ITSM Business Analyst
Requirements: Place of work: Poland At least 3 years of experience in IT Service Management (Service Manager, Service Delivery Manager, Service Desk Manager, Incident Manager, Asset Manager etc); Good knowledge of at least one of ITSM tool: Atlassian/Jira, BMC, Manage Engine/ServiceDesk+, ServiceNow...
Specjalista IT Service Desk
nowa ofertaresponsibilities : Aktualizacje systemow logistycznych Rozwiązywanie problemów IT za pomocą systemu ticketowego zgodnie z nadanymi uprawnieniami Utrzymywanie lokalnej infrastruktury IT Wsparcie IT użytkowników końcowych wykorzystujących do pracy oprogramowanie biurowe oraz sprzęt IT (Windows 10/11, ...