Praca It Service Desk - Kraków
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie Twoje zadania: Zapewnienie obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu Zapewnienie wsparcia w roz...
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie Twoje zadania: Zapewnienie obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu Zapewnienie wsparcia w roz...
Konsultant ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie Twoje zadania: Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu Zapewnienie wsparcia w...
Konsultant ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie Twoje zadania: Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu Zapewnienie wsparcia w...
Junior Service Desk Specialist
Jako agencja pracy GoWork.pl świadczymy usługi na rynku pracy z myślą o ludziach i ich rozwoju zawodowym. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom osób zainteresowanych pracą i oferujemy im zatrudnienie. Obecnie reprezentujemy Klienta, który wraz z dynamicznym rozwojem swojej działalności szuka osób na sta...
IT Service Desk Technician with Spanish or Portuguese
Requirements: 1-2 years of experience on similar role Fluent in English language (C1 level) Fluent in Spanish or Portuguese (C1 level) Understanding of PC set-up, and strong knowledge of MS products (Windows and Office) Experience with other tech stack like Active Directory, VoIP, Citrix Client, ...
Client Service Desk Specialist (Private Equity / Alternative Funds)
Requirements: Fluent English, fluent French a plus Proven experience in client communication and client support environment. Experience in Securities Services or Investment Fund industry / Alternative Funds Have good IT skills, in particular Word, Excel and Outlook. Sense of service and solution-ori...