Praca Kadry Szkolenia - Zamość
- Kadry Szkolenia Chełm
- Kadry Szkolenia Lublin
- Kadry Szkolenia Rudnik Nad Sanem
- Kadry Szkolenia Leżajsk
- Kadry Szkolenia Bełżyce
- Kadry Szkolenia Stalowa Wola
- Kadry Szkolenia Jarosław
- Kadry Szkolenia Gołąb
- Kadry Szkolenia Przemyśl
- Kadry Szkolenia Tarnobrzeg
- Kadry Szkolenia Rzeszów
- Kadry Szkolenia Ostrowiec Świętokrzyski
- Kadry Szkolenia Mielec
- Kadry Szkolenia - wszystkie oferty
GŁÓWNY KSIĘGOWY
Numer oferty: StPr/24/1044Obowiązki:1. obsługa finansowo- księgowa Centrum Integracji Społecznej;2. prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;3. realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi prze...
Informatyk
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Informatyk do spraw obsługi informatycznej Delegatury w Zamościu w Biurze Informatyki i Obsługi Urzędu Informatyk Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: instaluje i aktualizuje oprogramowan...
GŁÓWNY KSIĘGOWY
Zakres obowiązków: 1. obsługa finansowo- księgowa Centrum Integracji Społecznej; 2. prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 3. realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4. spor...
Sprzedawca na Stoisku Mięsnym / Продавець у м'ясному відділі
Sprzedawca na Stoisku Mięsnym / Продавець у м'ясному відділі 4217724 Obowiązki Profesjonalna obsługa klientów na stoisku Prawidłowa ekspozycja i zatowarowanie lady serwisowej Dbałość o jakość towaru, prawidłowe oznaczenia i terminy ważności Utrzymanie standardów czystości Wymagania Zaangażowanie i m...
Specjalista ds. kadr i płac
Szukamy osoby, która będzie:- prowadzić dokumentację kadrową pracowników (aktualizacja, porządkowanie, archiwizacja),- gromadzić, segregować i przechowywać dokumenty płacowe,- rozliczać czas pracy pracowników (ewidencjonowanie, kontrola rejestracji czasu pracy, grafiku nieobecności),- prowadzić ewid...