Praca Krakowska - Kielce
Właściciel/ka sklepu
nowa ofertaWłaściciel/ka sklepu Miejsce pracy: Kielce Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem. Realizacja sprzedaży w sklepie. Dbanie o profesjonalną obsługę klienta. Budowanie i zarządzanie zespołem. Nasze wymagania Posiadanie zaplecza finansowego na poziomie około 290 000 zł. Gotowość do pro...
Kierownik Drogerii Kielce Krakowska 293
nowa ofertaTwój zakres obowiązków odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie drogerii w wielu jej aspektach – od przyjęcia towaru, poprzez lokowanie w magazynie sklepowym i dbałość o zapełnienie i jakość ekspozycji, aż po obsługę indywidualną Klienta, zarządzanie zespołem, czyli organizacja czasu pracy, r...
Wsparcie pracy sklepu I ul. Krakowska
Jerónimo Martins to międzynarodowa grupa z siedzibą w Portugalii zatrudniająca ponad 120 000 osób skoncentrowanych na jednym celu: demokratyzacji dostępu do wysokiej jakości produktów i rozwiązań spożywczych. Nasza Grupa codziennie wychodzi naprzeciw potrzebom 5 milionów klientów odwiedzających pon...
Pracownik restauracji KFC Krakowska
Jako oryginalny brand, przyciągamy osobowości, które każdego dnia wnoszą swój charakter i energię do pracy. Bądź sobą i tylko sobą - oryginalny Ty w KFC! Twoja oryginalna misja: Mistrz smaku: Przygotowywanie pysznych produktów KFC. Ambasador gościnności: Kompletowanie i serwowanie zamówień. ...
Asystent Klienta Drogerii Kielce Krakowska 293
Twój zakres obowiązków aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz pracę sobie i współpracownikom, bieżące dbanie o wizerunek drogerii, ...
Specjalista ds. IT
nowa ofertaSpecjalista ds. IT Miejsce pracy: Morawica (pow. krakowski) Technologie, których używamy Wymagane Android IOS Comarch ERP XL Mile widziane SQL System operacyjny Windows macOS Twój zakres obowiązków Na tym stanowisku będziesz: Dbać o stabilną pracę systemów i infrastruktury informatycznej w Firmie. T...