Praca Obsluga Korespondencji - Węgrów
- Obsluga Korespondencji Siedlce
- Obsluga Korespondencji Mińsk Mazowiecki
- Obsluga Korespondencji Ostrów Mazowiecka
- Obsluga Korespondencji Łosice
- Obsluga Korespondencji Sulejówek
- Obsluga Korespondencji Wołomin
- Obsluga Korespondencji Zakręt
- Obsluga Korespondencji Radzymin
- Obsluga Korespondencji Łuków
- Obsluga Korespondencji Otwock
- Obsluga Korespondencji Ząbki
- Obsluga Korespondencji Marki
- Obsluga Korespondencji Zambrów
- Obsluga Korespondencji - wszystkie oferty
Pracownik biura firmy budowlanej
Zatrudnimy pracownika biura w firmie budowlanej . Praca na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku. Miejsce pracy Węgrów (07-100) Najważniejsze obowiązki: Obsługa i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej firmy Obsługa korespondencji e-mail Obsługa dokument...
Referent
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Węgrowie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw kancelaryjnych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Referent Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Prowadzi korespondencję Powia...
SEKRETARKA
nowa ofertaZakres obowiązków: -Prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji. -przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji - obsługa telefonów i telefaksów -przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa -przygotowywanie korespondencji do wysyłki -o...
Funkcja ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych
Funkcja ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych 3346341 Obowiązki Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej. Wymagania Niezbędne: wykształcenie średnie Mile widziane: wykształcenie wyżs...
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1) Administrowanie dokumentacją: przygotowywanie, klasyfikowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów firmowych, w tym umów, faktur, ko...