Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Pracownik Administracyjno Biurowy - Brzeście

Reklama
1-10 z 10 ofert pracy

pracownik administracyjno-biurowy

MCHIRZ SP. Z O.O.MCHIRZ SP. Z O.O.
Brzeście

Opis Twój zakres obowiązków: obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientami, wykonywanie prac o charakterze administracyjno-księgowym, zajmowanie się korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Nasze wymagania; systematyczność i skrupulatność, dysp...

19.06.202419.06.2024
od 4300 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

Pracownik administracyjno - biurowy

nowa oferta
COGNOR S. A.COGNOR S. A.
Kielce

COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punk...

29.06.202429.06.2024

Pracownik administracyjno-biurowy

FFMFFM
Kielce

Pracownik biurowyMiejsce Pracy - KielceOpis stanowiska:- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej,- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie,- Przygotowywanie i redagowanie pism, przygotowywanie zestawień,- Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji- Wystawianie i s...

26.06.202426.06.2024

Pracownik administracyjno - biurowy

COGNOR S. A.COGNOR S. A.
Kielce

COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punk...

21.06.202421.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Pracownik administracyjno - biurowy

COGNOR S. A.COGNOR S. A.
Kielce

OGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punk...

21.06.202421.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystentka/Asystent – Sekretarka/Sekretarz

RADOSŁAWRADOSŁAW
Starachowice

Firma z kilkunastoletnim doświadczeniem, „CERTUS KUSIAK” sp. z o.o. sp. k, zatrudni osobę na stanowisko ASYSTENTKA/ASYSTENT – SEKRETARKA/SEKRETARZ. Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć: Wykonywanie zleceń i poleceń przełożonych dotyczących spraw administracyjno-biurowych Rozliczanie czasu...

10.06.202410.06.2024
od 4000 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY DO DZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA I CERTYFIKACJI

EURO EKO POLSKA SP. Z O.O. SP. K.EURO EKO POLSKA SP. Z O.O. SP. K.
Kielce

Zakres obowiązków: wg. potrzeb Wymagania: wykształcenie - wyższe (w tym licencjat) ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Analiza dokumentacji zgodnie z przyjętą procedurą firmową.Weryfikacja dokumentów w oparciu o wewnętrzne wytyczne Wsparcie zespołu w innych projektach. Prowadzenie rejestrów. Obsługa mailowa i tel...

10.06.202410.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Asystentka biurowa, pracownik biurowy

MACIEJMACIEJ
Suchedniów

Zatrudnię osobę (w wieku do 50 lat) do prac administracyjno-biurowych. Praca na terenie Suchedniowa. Godziny pracy 7.00-15.00. Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, Kompleksowa obsługa biura, Weryfikacja dokumentacji, Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji, Sporzą...

27.05.202427.05.2024
od 4500 zł
Umowa o pracęumowa o pracę

Referent

SŁUŻBA CYWILNASŁUŻBA CYWILNA
Szydłowiec

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw wsparcia w Wieloosobowym Stanowisku ds. Wsparcia Referent Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Prowadzi sekretariat w celu wsparcia w bieżącej pracy Naczelnika. Prowadzi obsłu...

26.04.202426.04.2024

Pracownik administracyjno-biurowy

IRENEUSZIRENEUSZ
Skarżysko-Kamienna

Firma AUTO-DUCK działająca w branży recyklingowo-budowlanej poszukuje pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obrót korespondencją; obrót dokumentacją biurową; obsługa BDO (prowadzenie ewidencji odpadów, wystawianie i przyjmowanie KPO); wystawianie faktur; sporządz...

08.04.202408.04.2024
od 4242 zł
Umowa o pracęumowa o pracę
© 2024 MegaPraca.pl
Page load: 0,0447 s