Praca Pracownik Biurowy - Pisz
- Pracownik Biurowy Ełk
- Pracownik Biurowy Giżycko
- Pracownik Biurowy Łomża
- Pracownik Biurowy Szczytno
- Pracownik Biurowy Kętrzyn
- Pracownik Biurowy Ostrołęka
- Pracownik Biurowy Węgorzewo
- Pracownik Biurowy Mońki
- Pracownik Biurowy Zambrów
- Pracownik Biurowy Augustów
- Pracownik Biurowy Gołdap
- Pracownik Biurowy Olsztyn
- Pracownik Biurowy Suwałki
- Pracownik Biurowy - wszystkie oferty
Inspektor Weterynaryjny
Osoba na tym stanowisku: Zajmuje się zapobieganiem, rozpoznawaniem i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt objętych obowiązkiem zwalczania i rejestracji zgodnie z prawem weterynaryjnymWykonywaniem zadań wynikających z ustawy w zakresie ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierzątK...
Monter/pomocnik montera
Firma zatrudni pracowników do produkcji kontenerów biurowych, mieszkalnych. Mile widziana umiejętność obsługi elektronarzędzi tj: Wiertarka, szlifierka, wyrzynarka. Miejsce pracy Tuchom, obok Gdyni. Możliwość załatwienia odpłatnego zakwaterowania. Praca tylko dla mężczyzn. Możliwość Zatrudnienia rów...
Pracownik biurowy, zdalny, z jęz. niemieckim
Praca w systemie home office.Niemiecka firma zleci pracę dodatkową ze znajomością jęz. niemieckiego. Pracownik biurowy, zdalny, z jęz. niemieckim Obowiązki pozyskiwanie nowych firm niemieckich (kontrahentów) opieka nad pozyskanym kontrahentem (kontakt mailowy, telefoniczny) praca w systemie home off...
Inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Piszu Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor do spraw kadrowo - mobilizacyjnych Zespól ds. Kadr i Szkolenia, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej Inspektor Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Pr...
Inspektor Nadzoru Budowlanego
Osoba na tym stanowisku: prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane przyjmowanie i weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy, zgłoszeń rozpoczęcia bufowy, wniosków o\udzielenie pozwolń na użytkowanieprzygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjn...