Praca Referent Biurowy - Zgierz
- Referent Biurowy Łódź
- Referent Biurowy Łask
- Referent Biurowy Kutno
- Referent Biurowy Piotrków Trybunalski
- Referent Biurowy Płock
- Referent Biurowy Kalisz
- Referent Biurowy Wieluń
- Referent Biurowy Pruszków
- Referent Biurowy Stare Babice
- Referent Biurowy Nowy Dwór Mazowiecki
- Referent Biurowy Piaseczno
- Referent Biurowy Warszawa
- Referent Biurowy Częstochowa
- Referent Biurowy - wszystkie oferty
Referent ds. biurowych
Do Twoich obowiązków będzie należało: prowadzenie rejestru dostaw kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej działania operacyjne w magazynie tworzenie awizacji dostarczanych towarów Oczekujemy: znajomości obsługi komputera i programów MS Office znajomości oprogramowania magazynowego...
Referent ds. biurowych
InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zaintere...
referent
nowa ofertaIzba Administracji Skarbowej w Łodzi Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym Łódź-Widzew 90-436 Łódź al. Kościuszki 83 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Prowadzi postępowania przygotowawcze w sprawach...
PRACOWNIK BIUROWY-REFERENT+STAŻ FP
nowa ofertaZakres obowiązków: -przygotowywanie do magazynu teczek płatnika ubezpieczonego i akt emerytalno-rentowych -udostepnianie komórkom merytorycznym akt świadczeniobiorców płatników znajdujących się w magazynie akt -przyjmowanie i podłączanie do akt dokumentacji przekazywanej przez komórki merytoryczne -...
Referent ds. biurowych
Do Twoich obowiązków będzie należało: prowadzenie rejestru dostaw kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej działania operacyjne w magazynie tworzenie awizacji dostarczanych towarów Oczekujemy: znajomości obsługi komputera i programów MS Office znajomości oprogramowania magazynowego...
Referent ds. biurowych
Do Twoich obowiązków będzie należało: prowadzenie rejestru dostaw kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej działania operacyjne w magazynie tworzenie awizacji dostarczanych towarów Oczekujemy: znajomości obsługi komputera i programów MS Office znajomości oprogramowania magazynowego...
Referent w Dziale Administracji (obsługa sekretariatu)
Zakres wykonywanych zadań :1.Prowadzenie sekretariatu.2.Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji.3.Organizowanie i obsługa konferencji oraz spotkań służbowych.4.Organizacja podróży służbowych.5.Umiejętność redagowania pism.6.Katalogowanie i archiwizacja dokumentacji.7.Obsługa korespondencji firmy.8.K...
referent
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego w Łodzi Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw administracyjno - budowlanych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego 95-04...
MŁODSZY REFERENT W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie stażysty ze strukturą organizacyjną Staristwa Powiatowego w Łęczycy, kompetencjami starosty w zakresie architektury i budownictwa, instrukcją kancelaryjną. 2. Zapoznanie z zakresem działania wydziału, Kodeksem postępowania administracyjnego, ustawą - prawo budowlane ...
Referent ds. biurowych
InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zaintere...
Referent / pracownik biurowy
Opis stanowiska: • księgowanie dokumentów • wykonywanie raportów, sprawozdań • weryfikacja prawidłowości wprowadzonych danych • archiwizacja dokumentów Oczekiwania: • skrupulatność • odpowiedzialność • dokładność • dyspozycyjność • sumienność • bardzo dobra znajomość programów Open Office...