Praca Sekretarka - Czarnocin
SEKRETARKA
Zakres obowiązków: wykonywanie pomocniczych prac biurowych, przyjmowanie uczniów, wudawanie legitymacji, sporządzanie dyplomów, obsługa urządzeń biurowych Wymagania: wykształcenie - średnie ogólnokształcące...
Pracownik sekretariatu
Sekretarz/Sekretarka Opis zadań: · wykonywanie zadań biurowych, · segregowanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych, · wyszukiwanie, gromadzenie i przygotowywanie dokumentów, · dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów, · redagowanie pism i prowadzenie właściwych...
Recepcjonistka/Sekretarka
Twój zakres obowiązków · Przyjmowanie Klientów i kierowanie do poszczególnych Działów firmy · Odbieranie i dystrybucja korespondencji oraz przesyłek do poszczególnych działów, współpraca z kurierami · Przygotowywanie sali konferencyjnej do spotkań · Fakturowanie, przyjmowanie płatności, obsługa...