Praca Sekretarka - Gdańsk
Scrum Master
Dlaczego szukamy Scrum Mastera? Zależy nam na ciągłym odkrywaniu potrzeb klienta i efektywnym tworzeniu produktu, które te potrzeby spełnia Chcemy pokazywać korzyści płynące z podejścia zwinnego w organizacji, wzmacniać to co buduje, podważać to co może mieć negatywny wpływ na założony cel Ważne jes...
SEKRETARKA
Numer oferty: StPr/24/2912Obowiązki:Koordynacja obiegu dokumentów firmowych, prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z wszystkimi działami firmy, obsługa gości.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i upra...
Sekretarka/ Pracownik biurowy
Sekretarka/ Pracownik biurowy 1021 Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji Organizacja wysyłki poczty Obsługa sal konferencyjnych i spotkań biznesowych Dbanie o zaopatrzenie biura w ar...
Sekretarka (pracownik z grupy “pracownicy inni”)
Prowadzenie ekspedycji korespondencji wydziałowej, Przygotowywanie akta do archiwizacji i przekazywanie do archiwum sądowego, Przygotowywanie akt celem wydania odpisu prawomocnego orzeczenia na wniosek stron w sprawach zakonczonych, Wypożyczanie akt do innych wydziałów oraz Sądów, Prowadzenie kon...
Sekretarka - Asystentka Biura
Spółka z branży portowej z biurem w Gdańsku Wrzeszczu poszukuje osoby na stanowisko: SEKRETARKA – ASYSTENTKA BIURA: Obowiązki: obsługa recepcji, odbieranie telefonów przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, prowadzenie kalendarza spotkań rezerwacja hoteli i ...
Pracownik biurowy/sekretarka
MR Dom Sp. z o.o. firma deweloperska poszukuje kandydatki na stanowisko: pracownik biurowy/sekretarka Miejsce pracy: Gdynia · prowadzenie prac administracyjno-organizacyjnych · prowadzenie kalendarza spotkań i ich obsługa · prowadzenie dokumentacji i archiwizowanie dokumentów · zapewnienie pra...
Sekretarka
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i innych dzienników i rejestrów; 2. Rejestracja poczty zwykłej i resortowej - przygotowanie dokumentów do wysyłki; 3. Obsługa urządzeń biurowych w tym faksu, kserokopiarki oraz komputera; 4. Przyjmowanie i załatwianie rozmów telefonicznych; 5. Obsługa inte...