Praca Staz Pracownik Biurowy - Inowrocław
- Staz Pracownik Biurowy Mogilno
- Staz Pracownik Biurowy Toruń
- Staz Pracownik Biurowy Bydgoszcz
- Staz Pracownik Biurowy Włocławek
- Staz Pracownik Biurowy Konin
- Staz Pracownik Biurowy Kutno
- Staz Pracownik Biurowy Poznań
- Staz Pracownik Biurowy Płock
- Staz Pracownik Biurowy Piła
- Staz Pracownik Biurowy Człuchów
- Staz Pracownik Biurowy Kalisz
- Staz Pracownik Biurowy Iława
- Staz Pracownik Biurowy Ostrów Wielkopolski
- Staz Pracownik Biurowy - wszystkie oferty
Referent
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw ds. organizacji Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu Referent Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: prowadzen...
Inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Mogilnie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia i Prezydialnego Inspektor Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Przeprowadza kontrole warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad ppoż....
Starszy inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Mogilnie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy inspektor do spraw BHP na Jednoosobowym Stanowisku do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Starszy inspektor Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Przeprowadza kontrole wa...
Pracownik/Stażysta Biura Zarządu
Dołącz do nas, jeżeli cechuje Cię: sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie, znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej komunikatywnym, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegłość w zakresie obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, Power Poin...
Referent
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Radziejowie Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw ds. księgowości Dział Księgowość Referent Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i p...