Praca Voice Contact Center - Lublin
Cisco voice engineer
nowa ofertaWe are a small but international company created by IT engineers. Not being an outsourcer in the usual sense of the word, we specialize in creating niche software for large international banks and investment funds. Position Description: This position will be focused on providing personalized “white-...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa) Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia udzielanie informacji o produktach i me...
Team Leader Contact Center
Team Leader Contact Center Twój zakres obowiązków praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej prowa...
Trener wewnętrzny w Contact Center
opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta), prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla, twor...
Obsługa klienta j. niemiecki - praca zdalna, telefon i mail
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie . Voice Contact Center to jednak prz...
Lider zespołu/ Team Leader Contact Center
Obecnie do naszego zespołu w Lublinie poszukujemy osoby na stanowisko: Team Leader branża telekomunikacyjna Zakres obowiązków na stanowisku: praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbani...
Lider zespołu/ Team Leader Contact Center (branża telekomunikacyjna)
Obecnie do naszego zespołu w Lublinie poszukujemy osoby na stanowisko: Team Leader branża telekomunikacyjna Zakres obowiązków na stanowisku: praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbani...
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim Twój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) realizowanie, dele...
Praca idealna dla studentów zaocznych - Biuro obsługi Allegro w VCC
Otwieramy rekrutację do naszego największego projektu - Allegro. Szukamy osób, które są zainteresowane długotrwałą współpracą na stanowisku DORADCA KLIENTA ALLEGRO Zobacz, co oferujemy: profesjonalne szkolenia wdrożeniowe umowę zlecenie - 27,70zł/godz. brutto (studenci), 30,85zł/godz. brutto (u...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy drogowe...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy d...
Trener wewnętrzny w Contact Center
Trener wewnętrzny w Contact Center Twój zakres obowiązków opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta) prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach...
Kierownik Projektów Contact Center
Kierownik Projektów Contact Center Twój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonani...