Praca Voice Contact Center
Obsługa klienta j. niemiecki - praca zdalna, telefon i mail
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie . Voice Contact Center to jednak prz...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku niemieckim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy d...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy drogowe...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy d...
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Partnera Allegro
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Partnera Allegro Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące) udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestia...
Lider zespołu/ Team Leader Contact Center
Obecnie do naszego zespołu w Lublinie poszukujemy osoby na stanowisko: Team Leader branża telekomunikacyjna Zakres obowiązków na stanowisku: praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbani...
Lider zespołu/ Team Leader Contact Center (branża telekomunikacyjna)
Obecnie do naszego zespołu w Lublinie poszukujemy osoby na stanowisko: Team Leader branża telekomunikacyjna Zakres obowiązków na stanowisku: praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbani...
Specjalisty ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)
13/KF/COL/2024 Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 6 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie. Voice Contact Center to je...
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim Twój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) realizowanie, dele...
Obsługa prostych połączeń przychodzących! Szkolenie 07.05
13/KF/COL/2024 Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 6 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie. Voice Contact Center to je...
Praca idealna dla studentów zaocznych - Biuro obsługi Allegro w VCC
Otwieramy rekrutację do naszego największego projektu - Allegro. Szukamy osób, które są zainteresowane długotrwałą współpracą na stanowisku DORADCA KLIENTA ALLEGRO Zobacz, co oferujemy: profesjonalne szkolenia wdrożeniowe umowę zlecenie - 27,70zł/godz. brutto (studenci), 30,85zł/godz. brutto (u...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy drogowe...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników wzywanie pomocy d...
Team Leader ds. jakości
Team Leader ds. jakości Twój zakres obowiązków Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi) Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu Przeprowadzanie działań jakościowych (coachingi, monitoringi) Analiza wyników zespołu i działania z nią związane Przygotowywanie raportów z odsłu...
Trener wewnętrzny w Contact Center
Trener wewnętrzny w Contact Center Twój zakres obowiązków opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta) prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach...