![Filtruj](/assets/img/filtry.png)
Praca We Make It - Leżajsk
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Heldesk
![PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.](/assets/img/company.png)
Obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Heldesk odpowiedzialny jest za udzielanie pomocy użytkownikom oraz dbałość o nieprzerwane działanie przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku powinna mieć doświadczenie w przyjmowaniu zgłoszeń użytkowni...
![25.06.2024](/assets/img/time.png)
Młodszy administrator systemów IT
![PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.](/assets/img/company.png)
Obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Młodszy administrator systemów IT odpowiedzialny jest za udzielanie pomocy użytkownikom oraz dbałość o nieprzerwane działanie przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku powinna mieć doświadczenie w przyjmowaniu zgłoszeń użytkowników oraz koordyn...
![25.06.2024](/assets/img/time.png)
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Helpdesk
![PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.](/assets/img/company.png)
Obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Helpdesk odpowiedzialny jest za udzielanie pomocy użytkownikom oraz dbałość o nieprzerwane działanie przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku powinna mieć doświadczenie w przyjmowaniu zgłoszeń użytkown...
![25.06.2024](/assets/img/time.png)
Embedded Systems Engineer
![EVEO](/assets/img/company.png)
Cześć Jeśli pasjonują Cię systemy wbudowane , a do tego interesuje Cię perspektywa pracy polegającej na rozwijaniu technologii opartych na systemie Linux i architekturze ARM – zapraszamy Cię do przesłania swojej aplikacji – poszukujemy specjalisty, który wesprze nasz dział R&D w Rzeszowie. Klika słó...
![28.06.2024](/assets/img/time.png)
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SERWISOWEJ IT
![CENTRALNA BAZA OFERT PRACY](/assets/img/company.png)
Numer oferty: StPr/24/0509Obowiązki:Zapewnienie profesjonalnego wsparcia serwisowego dla klientówBieżąca analiza i naprawa problemów informatycznych w lokalizacji klientaBudowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientamiUtrzymanie dokumentacji zgłoszeń i działań serwisowychBieżące naprawy sprzętu k...
![06.06.2024](/assets/img/time.png)