Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Windows System - Leżajsk

Reklama
1-5 z 5 ofert pracy

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Heldesk

PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.
Leżajsk

Obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Heldesk odpowiedzialny jest za udzielanie pomocy użytkownikom oraz dbałość o nieprzerwane działanie przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku powinna mieć doświadczenie w przyjmowaniu zgłoszeń użytkowni...

25.06.202425.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Młodszy administrator systemów IT

PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.
Leżajsk

Obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Młodszy administrator systemów IT odpowiedzialny jest za udzielanie pomocy użytkownikom oraz dbałość o nieprzerwane działanie przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku powinna mieć doświadczenie w przyjmowaniu zgłoszeń użytkowników oraz koordyn...

25.06.202425.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Helpdesk

PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.PREBYTES SP. Z O.O. SP. K.
Leżajsk

Obszar organizacji, do którego możesz dołączyć w roli Specjalista ds. wsparcia technicznego IT/ Helpdesk odpowiedzialny jest za udzielanie pomocy użytkownikom oraz dbałość o nieprzerwane działanie przedsiębiorstwa. Osoba na tym stanowisku powinna mieć doświadczenie w przyjmowaniu zgłoszeń użytkown...

25.06.202425.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SERWISOWEJ IT

KAWICOM SP. Z O.O. SP. K.KAWICOM SP. Z O.O. SP. K.
Łańcut

Zakres obowiązków: Zapewnienie profesjonalnego wsparcia serwisowego dla klientów Bieżąca analiza i naprawa problemów informatycznych w lokalizacji klienta Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami Utrzymanie dokumentacji zgłoszeń i działań serwisowych Bieżące naprawy sprzętu komputerowego ...

06.06.202406.06.2024
Umowa o pracęumowa o pracę

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SERWISOWEJ IT

CENTRALNA BAZA OFERT PRACYCENTRALNA BAZA OFERT PRACY
Łańcut

Numer oferty: StPr/24/0509Obowiązki:Zapewnienie profesjonalnego wsparcia serwisowego dla klientówBieżąca analiza i naprawa problemów informatycznych w lokalizacji klientaBudowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientamiUtrzymanie dokumentacji zgłoszeń i działań serwisowychBieżące naprawy sprzętu k...

06.06.202406.06.2024
Umowa o pracę tymczasowąumowa o pracę tymczasową
© 2024 MegaPraca.pl
Page load: 0,0364 s