Praca It Helpdesk - Warszawa
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT
nowa ofertaInformatyk - Specjalista ds. wsparcia IT Miejsce pracy: Piaseczno Technologie, których używamy Wymagane Windows Server Active Directory Hyper-V Office 365 VPN RDP Mile widziane Sage Symfonia InsERT SUBIEKT/REWIZRO Płatnik Mikrotik Exchange Office 365 MS SQL Linux PHP HTML System operacyjny Windows L...
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT
nowa ofertatechnologies-expected : Windows Server Active Directory Hyper-V Office 365 VPN RDP technologies-optional : Sage Symfonia InsERT SUBIEKT/REWIZRO Płatnik Mikrotik Exchange Office 365 MS SQL Linux PHP HTML responsibilities : Obsługa zgłoszeń klientów oraz udzielanie zdalnej lub lokalnej pomocy technicz...
Specjalista IT / Helpdesk
nowa ofertaabout-project : Do zadań Specjalista IT / Helpdesk należeć będzie rozwiązaniu problemów, jakie napotykają nasi współpracownicy. Niezależnie od Twoich konkretnych funkcji jako Helpdesk musisz być przygotowany na sporo pracy. Twoją rolą będzie zapewnienie wsparcia wszystkim, którzy napotkają błędy w o...
Specjalista IT / Helpdesk
nowa ofertaSpecjalista IT / Helpdesk Miejsce pracy: Wilcza Góra (pow. piaseczyński) Technologie, których używamy System operacyjny Windows O projekcie Do zadań Specjalista IT / Helpdesk należeć będzie rozwiązaniu problemów, jakie napotykają nasi współpracownicy. Niezależnie od Twoich konkretnych funkcji jako H...
Specjalista / Specjalistka ds. IT
nowa ofertaabout-project : We are looking for an experienced IT Specialist who will play a key role in our organization as the primary and central contact for all user incidents and requests. The ideal candidate will be responsible for technical support, hardware and software management, and IT infrastructure ...
Stażysta w zespole Helpdesk
Szanowni Państwo, firma IT-LOGIC z przyjemnością daje możliwość dołączenia do naszego zespołu jako stażysta do działu helpdesk (IT). Miejsce pracy: Radzymin Obowiązki: Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego. Rozwiązywanie zgłaszanych prob...