Praca Microsoft System Center - Lublin
- Microsoft System Center Domatków
- Microsoft System Center Rzeszów
- Microsoft System Center Warszawa
- Microsoft System Center Nowy Dwór Mazowiecki
- Microsoft System Center Białystok
- Microsoft System Center Łódź
- Microsoft System Center Kraków
- Microsoft System Center Libertów
- Microsoft System Center Katowice
- Microsoft System Center Wieluń
- Microsoft System Center Tychy
- Microsoft System Center Gliwice
- Microsoft System Center - wszystkie oferty
Lead Chatbot Developer / Architect
nowa ofertaWe are a team of experts, bringing together the best talents in IT and analytics. Our mission is to provide solutions through our flagship service, which includes forming tech teams from scratch, and growing existing units, all tailored to help our partners to become real data driven entities. Curre...
Lead Chatbot Developer Architect
nowa ofertaWe are a team of experts, bringing together the best talents in IT and analytics. Our mission is to provide solutions through our flagship service, which includes forming tech teams from scratch, and growing existing units, all tailored to help our partners to become real data driven entities. Curre...
Full-stack SharePoint Application System Engineer
nowa ofertaDXC Technology (NYSE: DXC) is the world’s leading independent, end-to-end IT services company, helping clients harness the power of innovation to thrive on change. Created by the merger of CSC and the Enterprise Services business of Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology serves nearly 6,000 priv...
Lider operacyjny - nowy projekt branży telekomunikacyjnej w Lublinie
nowa ofertaVoice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez Klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze Klienta i posiadamy nowoczesne centa operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie . Voice Contact Center to jednak przede wszystkim lud...
Lider Operacyjny (branża telekomunikacyjna)
nowa ofertaOczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - w planowaniu pracy Zespołu znajomości branży telekomunikacyjnej oraz specyfiki pracy w Contact Center kompetencji analitycznych, bardzo dobrej znajomości programu Microsoft Excel umiejętności pracy pod presją czasu i wyników umiejętności szy...