Praca Microsoft System Center - Lublin
Lead Chatbot Developer / Architect
nowa ofertaWe are a team of experts, bringing together the best talents in IT and analytics. Our mission is to provide solutions through our flagship service, which includes forming tech teams from scratch, and growing existing units, all tailored to help our partners to become real data driven entities. Curre...
IT Security Architect
Jesteśmy firmą technologiczną. Realizujemy projekty. Budujemy zespoły. Zapewniamy specjalistów do projektów. Za pomocą technologii wspieramy wzrost biznesowy naszych Klientów oraz tworzymy przestrzeń do ciągłego rozwoju naszego zespołu. Nasze Center of Excellence skupia najlepszych specjalistów SCAL...
Specjalista ds. Sprawozdawczości (m/k)
Specjalista ds. Sprawozdawczości (m/k) Twój zakres obowiązków Ewidencja dokumentów księgowych, Przygotowywanie miesięcznych danych na podstawie raportów udostępnionych w systemie f/k, Współpraca podczas przygotowania rocznego sprawozdania finansowego (statutowego) według Ustawy o Rachunkowości, Przy...
Specjalista ds. Sprawozdawczości (m/k)
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych roz...
Lider Operacyjny (branża telekomunikacyjna)
Lider Operacyjny (branża telekomunikacyjna) Twój zakres obowiązków planowanie pracy Zespołu Doradców administrowanie grafiku Doradców i zabezpieczanie wymaganej przez Klienta realizacji podsumowywanie realizacji grafiku - analizowanie raportów, przygotowywanie zestawień roboczogodzin do listy płac r...
Lider operacyjny - nowy projekt branży telekomunikacyjnej w Lublinie
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez Klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze Klienta i posiadamy nowoczesne centa operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie . Voice Contact Center to jednak przede wszystkim lud...
Lider Operacyjny (branża telekomunikacyjna)
Oczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - w planowaniu pracy Zespołu znajomości branży telekomunikacyjnej oraz specyfiki pracy w Contact Center kompetencji analitycznych, bardzo dobrej znajomości programu Microsoft Excel umiejętności pracy pod presją czasu i wyników umiejętności szy...