Praca Niepelnosprawny - Ujazd
- Niepelnosprawny Poddębice
- Niepelnosprawny Zgierz
- Niepelnosprawny Konstantynów Łódzki
- Niepelnosprawny Łódź
- Niepelnosprawny Pabianice
- Niepelnosprawny Kutno
- Niepelnosprawny Łask
- Niepelnosprawny Koło
- Niepelnosprawny Sieradz
- Niepelnosprawny Brzeziny
- Niepelnosprawny Łowicz
- Niepelnosprawny Konin
- Niepelnosprawny Bełchatów
- Niepelnosprawny - wszystkie oferty
- Pracownik biurowy Ujazd
- Operator maszyn - montaż Ujazd
- Pracownik produkcji Ujazd
- Operator wózka widłowego Ujazd
- Magazynier operator wózka Ujazd
- Stylistka paznokci Ujazd
- Pracownik magazynowy Ujazd
- Pracownik produkcji operator Ujazd
- Operator cnc tokarz frezer Ujazd
- Ochrona Ujazd
- Ujazd - wszystkie oferty
Pracownik sprzatający - zapraszamy osoby niepełnosprawne.
nowa ofertaFirma Probet Sp. z o.o. Lider aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, poszukuje kandydata na stanowisko:Pracownika sprzatajacegoMiejsce pracy: Zimna WódkaZapraszamy do aplikowania także osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Oferujemy: stabilne za...
Referent
nowa ofertaOsoba na tym stanowisku: prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisamiprzyjmowanie zawiadomień o zakończeniach budowyprzyjmowanie wniosków o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanychobsługa kancelarii urzęduprowadzenie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznejwspółpraca...
referent
nowa ofertaPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw administracyjno-biurowych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach 99-200 Poddębice ul. Łęczycka 16 16 Zakres zadań wykonywa...
Referent
nowa ofertaPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw administracyjno-biurowych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach Referent Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: p...