Praca Service Desk - Białystok
Informatyk wsparcia technicznego (od młodszego informatyk wsparcia technicznego do informatyka wsparcia technicznego)
nowa ofertatechnologies-expected : Active Directory responsibilities : zarządzanie procesem wsparcia użytkowników usług informatycznych eksploatujących informatyczne systemy użytkowane w Krajowej Administracji Skarbowej, w tym: przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie, weryfikowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, eskalo...
Senior PHP Developer
nowa ofertaABOUT US We are blau direkt Infrastructure service provider for brokerage companies in the insurance industry. Our business is to provide infrastructure services to insurance brokers. We manage data, documents, claims, and most importantly: communication! blau direkt facilitates the work of over 1,4...
Senior Nodejs Developer
nowa ofertaABOUT US We are blau direkt Infrastructure service provider for brokerage companies in the insurance industry. Our business is to provide infrastructure services to insurance brokers. We manage data, documents, claims, and most importantly: communication! blau direkt facilitates the work of over 1,4...
Administrator Aplikacji (Wsparcie aplikacji) @ Link Group
nowa ofertaMin. 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Doświadczenie w konteneryzacji aplikacji ( Docker, Podman, Kubernetes, itp. ) Znajomość technologii Microsoft Doświadczenie z MSSQL Znajomość systemów operacyjnych Window i Linux Doświadczenie z obszarem wsparcia aplikacji w technologii .NET, Java (...
IT Service Desk Specialist with Italian
nowa ofertaImagine having the best of both worlds – career options within the reliable, international structure and start-up-like vibes (meaning no dress code, a constant learning mindset, and a truly friendly atmosphere). FRISTA makes that possible, and that’s just a starter pack for climbing your way up and ...
Informatyk wsparcia technicznego (od młodszego informatyk wsparcia technicznego do informatyka wsparcia technicznego)
Wymagane, Active DirectoryTwój zakres obowiązków, zarządzanie procesem wsparcia użytkowników usług informatycznych eksploatujących informatyczne systemy użytkowane w Krajowej Administracji Skarbowej, w tym: przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie, weryfikowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, eskalowanie zgło...
ITSM Business Analyst
Requirements: Place of work: Poland At least 3 years of experience in IT Service Management (Service Manager, Service Delivery Manager, Service Desk Manager, Incident Manager, Asset Manager etc); Good knowledge of at least one of ITSM tool: Atlassian/Jira, BMC, Manage Engine/ServiceDesk+, ServiceNow...
Junior Service Desk Specialist
Jako agencja pracy GoWork.pl świadczymy usługi na rynku pracy z myślą o ludziach i ich rozwoju zawodowym. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom osób zainteresowanych pracą i oferujemy im zatrudnienie. Obecnie reprezentujemy Klienta, który wraz z dynamicznym rozwojem swojej działalności szuka osób na sta...
Młodszy Konsultant Service Desk
Młodszy Konsultant Service Desk Twój zakres obowiązków Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników: obsługa zgłoszeń oraz rozwiązywaniem zgłoszonych problemów Współudział w projektach informatycznych Raportowanie zrealizowanych zadań do przełożonego Wdrażanie rozwiązań optymalizujących prace Zespołu...