
Praca Service Desk - Warszawa
Team Leader - zespół Service Desk
nowa oferta
Lider zespołu Service Desk jest odpowiedzialny za nadzorowanie specjalistów IT ds. technicznej obsługi klienta, którzy zapewniają wsparcie w języku polskim i angielskim. Lider zespołu zapewnia klientom wysokiej jakości obsługę przy jednoczesnym zachowaniu wydajności operacyjnej zespołu. Odgrywa kluc...

Leasing Manager
nowa oferta
Leasing Manager Miejsce pracy: Warszawa Recruitment for We are looking for an experienced person for the position of Leasing Manager for The Shire - one of Devire Group's companies, which specializes in managing co-working spaces. Your responsibilities Oversee and manage all aspects of the leasing p...

IAG-OPS Team Manager

IAG-OPS Team Manager 66_1165907701 Obowiązki Ensure service delivery in the area of providing or removing accesses to data, mail and application services, mobile device management, maintaining security group membership, network and FTP shares, Unified Messaging configuration, Intune provisioning, ma...

Process Analyst Manager

Process Analyst Manager 66_1147790501 Obowiązki Functional process design and documentation System configuration or management of 3rd party partner system configuration (including config documentation maintenance) Writing and execution of test scripts Data preparation & migration activities Training...

Junior Service Desk Specialist

Poszukujemy rzetelnych i pracowitych osób na stanowisko Junior Service Desk Specialist, które chcą dołączyć do zespołu, gdzie liczy się zaangażowanie, współpraca i solidne wykonanie powierzonych zadań. Jeśli szukasz stabilnej pracy, cenisz sobie dobre warunki zatrudnienia i możliwość zdobycia doświa...

Senior IT Security Specialist

Who we are: ArcelorMittal Business Center of Excellence (BCOE) is the business services competency center at ArcelorMittal Europe - a global leader in the steel and mining industries. BCOE's mission is to provide business services to the ArcelorMittal in the most cost-effective and timely manner to ...

IT Infrastructure Lead

IT Infrastructure LeadWarszawaNR REF.: 1190422For a medical device company, we are looking for an IT Infrastructure Lead. That is a role without team, focused on managing IT services and operations. This will be first person hired in IT in Poland and will be responsible for 2 other European location...

Specjalista - Analityk Usług IT

The specialist will collaborate with the IT service management team, with a particular focus on managing the lifecycle of IT incidents, problems, and changes Specjalista - Analityk Usług IT Your responsibilities Analyzing and diagnosing issues related to information systems Designing, implementing, ...

Specjalista ds. Zarządzania Zasobami IT (IT Asset Management Specialist)

Informacje Opis stanowiska Prowadzenie dokładnej ewidencji oraz zarządzanie bazami danych składników majątkowych IT. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu procesów zarządzania zasobami. Przygotowywanie i implementacja projektów dotyczących nowych funkcjonalności oraz modyfikacji istniejących...

Business Analyst Technical Services (EST time zone)

Twój zakres obowiązków Building long-term relationships with clients, and gaining knowledge about their business, goals, and expectations., Supporting clients in identifying business requirements and recommending solutions that maximize company revenues., Converting clients' business requirements in...

Vet Channel Brand Manager

Twój zakres obowiązków Prepares yearly brand and marketing plans, develops effective market strategies to target customer segments, executes, and monitors progress in marketing and sales activities in assigned segments in entire product lifecycle of PH products in veterinary channel. Vet Channel Bra...

Identity and Collaboration Solutions (ICS) Architect

At JTI we celebrate differences, and everyone truly belongs. 46,000 people from all over the world are continuously building their unique success story with us. 83% of employees feel happy working at JTI. To make a difference with us, all you need to do is bring your human best. What will your sto...

Młodszy Specjalista ds. Systemów Informatycznych

Twój zakres obowiązków Obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników, Znajomość budowy sprzętu komputerowego w tym naprawa sprzętu komputerowego, Konfiguro...

Service Desk Agent (IT Support)

Twój zakres obowiązków Providing 1st level IT Support Services, Accepting users’ requests (mail, phone, www), its classification in global ticketing system, initial troubleshooting and 1st line resolution, escalation to 2nd and/or 3rd level support teams in line with SLA targets, Informing and suppo...

Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierowników Projektów w realizacji bieżących zadań projektowych, Realizacja zadań projektowych określonych przez Kierownika Projektu, Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz monitorowanie terminowości realizacji zadań, Bieżąca komunikacja z Klientem oraz zespołem pr...
