Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Service Desk - Lędziny

Reklama 1-8 z 8 ofert pracy

Lead/Senior Network Engineer Expert (3rd line)

nowa oferta
FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS SP. Z O.O.FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS SP. Z O.O.
Lędziny

Lead/Senior Network Engineer Expert (3rd line) Technologies we use Expected Cisco Aruba Clearpass About the project Why to #ShapeYourWorld with Fujitsu? Want to work with teams who achieve together and with technology that is shaping the way the world learns and lives? Come and #ShapeYourWorld at Fu...

22.01.202522.01.2025

Infrastructure Monitoring Consultants

nowa oferta
ARCELORMITTAL BCOEARCELORMITTAL BCOE
Katowice

Your main responsibilities: Monitoring and ensuring compliance with SLAs related to critical incident response and resolution. Coordinating and supporting all activities required to restore services or reduce impact of critical incidents Verification and prioritization of incidents, estimating busin...

22.01.202522.01.2025

Service Desk Analyst

nowa oferta
NATEK POLANDNATEK POLAND
Katowice

Twój zakres obowiązków Serve as a primary technical point of contact for assigned clients, ensuring their business needs and service expectations are met., Maintain up-to-date knowledge of each client’s environment, configuration, and requirements., Collaborate with internal teams to identify and pr...

21.01.202521.01.2025

Młodszy Specjalista ds. Serwisu Oprogramowania

ASSECO POLAND S. A.ASSECO POLAND S. A.
Katowice

Twój zakres obowiązków Udzielanie konsultacji w zakresie funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej (I linia wsparcia)., Wsparcie serwisowe dla klientów., Realizacja/rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych IT (II linia wsparcia)., Monitorowanie zgłoszeń i ich statusu., Tworzenie i aktualizacja dokumentacji...

15.01.202515.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Service Desk Consultant

KOTRAK S. A.KOTRAK S. A.
Katowice

Twój zakres obowiązków przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych / incydentów, aktywny udział w rozwiązywaniu zgłoszeń, analiza przyczyn powstania problemów, testowanie zmian oraz nowych wersji na środowiskach testowych, współpraca z działem deweloperskim w zakresie zgłaszania błędów doty...

08.01.202508.01.2025
Umowa o pracęumowa o pracę

Service Desk Analyst

REPLY POLSKA SP. Z O.O.REPLY POLSKA SP. Z O.O.
Katowice

Twój zakres obowiązków You will play a key role in managing and enhancing our IT support systems, including PagerDuty and Jira Service Management., You will work closely with first-level support teams and stakeholders to optimize processes, coordinate operations, and ensure high-quality service deli...

29.12.202429.12.2024

Salesforce Administrator

SII SP. Z O.O.SII SP. Z O.O.
Katowice

Twój zakres obowiązków Konfiguracja deklaratywna Salesforce, wynikająca ze zgłoszeń użytkowników lub zadań rozwojowych w ramach systemu , Sprawna obsługa zgłoszeń w jednym z narzędzi Service Desk , Realizowanie importów danych oraz tworzenie kopii zapasowych , Tworzenie i aktualizacja dokumentacji s...

27.12.202427.12.2024
Kontraktkontrakt

Service Delivery Manager

PWCPWC
Katowice

Twój zakres obowiązków Supervise and coordinate the IT service management process and the service delivery for a given client(s),, Supervise all service functions like service desk, technical support or supplier management,, Identify and implement process improvements to enhance the service quality ...

27.12.202427.12.2024
© 2025 MegaPraca.pl
Page load: 0,0275 s