Praca Service Desk - Lędziny
Lead/Senior Network Engineer Expert (3rd line)
nowa ofertaLead/Senior Network Engineer Expert (3rd line) Technologies we use Expected Cisco Aruba Clearpass About the project Why to #ShapeYourWorld with Fujitsu? Want to work with teams who achieve together and with technology that is shaping the way the world learns and lives? Come and #ShapeYourWorld at Fu...
Infrastructure Monitoring Consultants
nowa ofertaYour main responsibilities: Monitoring and ensuring compliance with SLAs related to critical incident response and resolution. Coordinating and supporting all activities required to restore services or reduce impact of critical incidents Verification and prioritization of incidents, estimating busin...
Service Desk Analyst
nowa ofertaTwój zakres obowiązków Serve as a primary technical point of contact for assigned clients, ensuring their business needs and service expectations are met., Maintain up-to-date knowledge of each client’s environment, configuration, and requirements., Collaborate with internal teams to identify and pr...
Młodszy Specjalista ds. Serwisu Oprogramowania
Twój zakres obowiązków Udzielanie konsultacji w zakresie funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej (I linia wsparcia)., Wsparcie serwisowe dla klientów., Realizacja/rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych IT (II linia wsparcia)., Monitorowanie zgłoszeń i ich statusu., Tworzenie i aktualizacja dokumentacji...
Service Desk Consultant
Twój zakres obowiązków przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych / incydentów, aktywny udział w rozwiązywaniu zgłoszeń, analiza przyczyn powstania problemów, testowanie zmian oraz nowych wersji na środowiskach testowych, współpraca z działem deweloperskim w zakresie zgłaszania błędów doty...
Service Desk Analyst
Twój zakres obowiązków You will play a key role in managing and enhancing our IT support systems, including PagerDuty and Jira Service Management., You will work closely with first-level support teams and stakeholders to optimize processes, coordinate operations, and ensure high-quality service deli...
Salesforce Administrator
Twój zakres obowiązków Konfiguracja deklaratywna Salesforce, wynikająca ze zgłoszeń użytkowników lub zadań rozwojowych w ramach systemu , Sprawna obsługa zgłoszeń w jednym z narzędzi Service Desk , Realizowanie importów danych oraz tworzenie kopii zapasowych , Tworzenie i aktualizacja dokumentacji s...
Service Delivery Manager
Twój zakres obowiązków Supervise and coordinate the IT service management process and the service delivery for a given client(s),, Supervise all service functions like service desk, technical support or supplier management,, Identify and implement process improvements to enhance the service quality ...