Praca Specjalista Helpdesk - Poznań
Specjalista ds. Wsparcia IT (Helpdesk)
nowa ofertaresponsibilities : wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów, instalacja, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, administrowanie i logistyka sprzętu IT w zakresie rotacji, inwentaryzacji i wycofywania z użytku, instalacja i aktualizacja oprogram...
Specjalista ds. utrzymania systemów
nowa ofertatechnologies-expected : PHP Microsoft SQL Server Symfony Laravel Backbone Zend React.js Svelte Git Docker technologies-optional : JavaScript responsibilities : praca polega na przyjmowaniu zgłoszeń, przekazywaniu dalej (helpdesk) oraz na samodzielnym rozwiązywaniu, łącznie z pisaniem poprawek. requi...
Specjalista ds. utrzymania systemów
nowa ofertatechnologies-expected :PHPMicrosoft SQL ServerSymfonyLaravelBackboneZendReact.jsSvelteGitDocker technologies-optional :JavaScript responsibilities :praca polega na przyjmowaniu zgłoszeń, przekazywaniu dalej (helpdesk) oraz na samodzielnym rozwiązywaniu, łącznie z pisaniem poprawek. requirements-expe...
Specjalista ds. Wsparcia IT (Helpdesk)
nowa ofertaresponsibilities :wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów,instalacja, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,administrowanie i logistyka sprzętu IT w zakresie rotacji, inwentaryzacji i wycofywania z użytku,instalacja i aktualizacja oprogramowan...
Specjalista ds. utrzymania systemów
Wymagane, PHP, Microsoft SQL Server, Symfony, Laravel, Backbone, Zend, React.js, Svelte, Git, DockerMile widziane, JavaScriptTwój zakres obowiązków, praca polega na przyjmowaniu zgłoszeń, przekazywaniu dalej (helpdesk) oraz na samodzielnym rozwiązywaniu, łącznie z pisaniem poprawek.dobra znajomość P...
Inżynier wsparcia HelpDesk
Wymagane, Windows Server, Active Directory, MS Office 365, SharePoint, MS ExchangeMile widziane, Microsoft Azure, VeeamSystem operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Praca na pierwszej linii wsparcia,, Przyjmowanie i kolejkowanie zgłoszeń od klientów,, Weryfikowanie problemów, określanie ich źród...
Specjalista ds. Wsparcia IT (Helpdesk)
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów,, instalacja, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,, administrowanie i logistyka sprzętu IT w zakresie rotacji, inwentaryzacji i wycofywania z użytku,, ...