Praca Concentrix Cvg International - Warszawa
Customer Service Advisor with Slovenian
nowa ofertaYour responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45, after...
Doradca klienta – obsługa chat-u
nowa ofertaOBOWIĄZKI: · Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu · Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat · Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów · Udzielanie rzetelnych i dokładnych info...
Customer support with Polish
nowa ofertaTwój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu...
Customer Service Advisor with Macedonian
nowa ofertaYour responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45, after...
Doradca klienta – obsługa chat-u
nowa ofertaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych info...
Doradca klienta – obsługa chat-u
OBOWIĄZKI: · Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu · Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat · Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów · Udzielanie rzetelnych i dokładnych info...
Doradca klienta – obsługa chat-u
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych info...
Doradca klienta – obsługa chat-u
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych inf...