Praca Pracownik Dzialu Helpdesk - Warszawa
Specjalista ds. IT - Helpdesk
nowa ofertaresponsibilities : Instalacja i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych wg ustalonych zasad i procedur Instalacja i konfiguracja sieci teletechnicznej oraz sprzętu sieciowego Diagnozowanie i zarządzanie usterkami sprzętu Serwisowanie systemów operacyjnych Windows oraz apl...
Specjalista Helpdesk
nowa ofertaabout-project : Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk, która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. responsibilities : Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmowanie przesyłek, opisywanie, okleja...
Specjalista Helpdesk
nowa ofertaDo naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk , która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmowanie przesyłek, opisywanie, oklejanie, wprowa...
IT Helpdesk Specialist
nowa ofertaresponsibilities :Zdalne oraz lokalne wsparcie informatyczne pracowników centrali firmy oraz sieci sklepów w kraju i za granicąObsługa zgłoszeń w systemie ITSMRealizacja prac związanych z siecią teleinformatyczną oraz wprowadzanie odpowiednich zmian i modyfikacjiPrzygotowywanie wyposażenia dla praco...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
nowa ofertaresponsibilities : Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryfer...
IT Helpdesk Specialist
nowa ofertaresponsibilities : Zdalne oraz lokalne wsparcie informatyczne pracowników centrali firmy oraz sieci sklepów w kraju i za granicą Obsługa zgłoszeń w systemie ITSM Realizacja prac związanych z siecią teleinformatyczną oraz wprowadzanie odpowiednich zmian i modyfikacji Przygotowywanie wyposażenia dla p...
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT (Helpdesk)
nowa ofertaWymagane, Windows Server, Active Directory, Microsoft Azure, Microsoft 365, Microsoft Office, Windows, Backup, RDP, VPNMile widziane, System ERP (Comarch, Insert, Sage itp.), Azure AD, MikrotikSystem operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia technicznego naszym klientom, ...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami, Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związany...
Specjalista / Specjalistka ds. serwisowych (helpdesk) w dziale wdrożeń
Specjalista / Specjalistka ds. serwisowych (helpdesk) w dziale wdrożeń Twój zakres obowiązków Świadczenie usług aktualizacji i instalacji programów Raks, w różnych konfiguracjach sieciowych u Klientów Rozwiązywanie bieżących problemów klientów na podłożu technicznym, łącznie z naprawami baz danych I...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Instalacja i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych wg ustalonych zasad i procedur, Instalacja i konfiguracja sieci teletechnicznej oraz sprzętu sieciowego, Diagnozowanie i zarządzanie usterkami sprzętu, Serwisowanie syst...
Specjalista Helpdesk
System operacyjny, Windows, macOSO projekcie, Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk, która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. Twój zakres obowiązków, Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmow...
IT Helpdesk Specialist
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Zdalne oraz lokalne wsparcie informatyczne pracowników centrali firmy oraz sieci sklepów w kraju i za granicą, Obsługa zgłoszeń w systemie ITSM, Realizacja prac związanych z siecią teleinformatyczną oraz wprowadzanie odpowiednich zmian i modyfikacji,...
Młodszy Specjalista ds. Helpdesk w Wypożyczalni Samochodów Panek S.A.
Zakres kluczowych zadań: Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników (hardware/software); Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i aplikacji; Tworzenie procedur/dokumentacji i ich aktualizowanie; Prowadzenie rejestru sprzętu komputerowego znajduj...
Specjalista ds. Wsparcia IT
POZNAJ NAS I TWOJE PRZYSZŁE OBOWIĄZKI Dlaczego warto być częścią zespołu Specjalistów w Biedronce? Bo żaden dzień w pracy nie będzie taki sam - każdy przyniesie nowe wyzwania, których realizacja będzie miała wpływ na decyzje zakupowe milionów Polaków. Pracuj w stabilnej firmie zatrudniającej ponad ...
Inżynier Serwisu
Jesteśmy integratorem systemów informatycznych - zajmujemy się infrastrukturą IT. Aby wdrożyć u naszych klientów rozwiązania takich firm jak Dell Technologies, Cisco, VMware, Citrix, NetApp czy ReHat, potrzebny nam jest prężnie działający zespół Inżynierów Serwisu. I do tego zespołu, na czele któreg...