Praca Reklamacje - Warszawa
Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji
nowa ofertaSpecjalista ds. Serwisu i Reklamacji Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów firmy w zakresie serwisu instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła, kotłów na pellet Udział w koordynacji prac usterkowych i przeglądów okresowych Analiza i kontrola akt...
Ambasador Marki Ploom Concept Store JTI
nowa ofertaAmbasador Marki Ploom Concept Store JTI Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Tworzenie pozytywnego wizerunku marki Uprzejma i profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy Prowadzenie aktywacji konsumenckich ukierunkowanych na prezentację oferty i sprzedaż bezpośrednią na stois...
Quality Director
nowa ofertaQuality Director Warszawa Warszawa, Mazowieckie, Polska Stanowisko: Dyrektor Jakości Miejsce pracy: Warszawa Rekrutujemy dla firmy produkcyjnej z branży farmaceutycznej. Twój zakres obowiązków Nadzór nad systemem zarządzania jakością oraz wprowadzanie optymalizacji Przygotowanie obszaru operacyjnego...
Spec. ds. obsługi klienta na rynku niemieckim @ OstroVit
nowa ofertaOstroVit - polski producent suplementów diety i żywności dietetycznej poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta na rynku niemieckim Oferujemy: Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę Zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie Praca w młodym zespole S...
E-Commerce Manager
nowa ofertaE-Commerce Manager Miejsce pracy: Praca stacjonarna - Piaseczno Główne zadania na stanowisku Opracowywanie strategii e-commerce i planów działania dla firmy Monitorowanie i analizowanie wyników sprzedaży online, w tym wskaźników konwersji, kosztu za akwizycję klienta, średniej wartości zamówienia Za...
Specjalista/stka ds. handlowych
nowa ofertaFabryczna 5, Łoziska Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych Analiza potrzeb i oczekiwań klientów, dostosowanie oferty do ich wymagań Przygotowywanie i negocjowanie umów handlowych Monitorowanie rynku i konkurenc...
Pracownik Działu Reklamacji
nowa ofertaDo Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanyc...