Praca Samodzielny Referent - Warszawa
Referent ds. Technicznych
Referent ds. Technicznych Obowiązki nadzór i kontrola systemów nadzorujących pracę i stan urządzeń wykonywanie raportów, analiz i zestawień na podstawie danych z systemów zlecanie, weryfikowanie realizacji i kontrola poprzez system interwencji serwisowych analiza materiałów technicznych (logów) w ce...
Referent ds. technicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór i kontrolę nad systemami monitorującymi pracę urządzeń, koordynowanie prac serwisowych, konfigurowanie i administrowanie funkcjami z poziomu systemów zarządzających urządzeniami, realizacją prac konfiguracyjnych i administracyjnych ...
SAMODZIELNY REFERENT
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie sekretariatu. 2.Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących oraz bieżącej korespondencji. 3.Obsługa skrzynek mailowych ogniska. 4.Kontrola terminowości spraw dotyczących Placówki,informowanie dyrektora o stanie załatwianych spraw i ewentualnych trudno...
Referent ds. rekrutacji w Dziale Handlowym
Twój zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikowanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami) Podpisywanie dokumentów kadrowych z pracownikami Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentacji pracowniczej w firmie Sporządzanie rapor...
SAMODZIELNY REFERENT
Zadania na stanowisku: przeprowadzanie spisu z natury w polach spisowych składników majątku trwałych i obrotowych, dokonywanie oceny przydatności inwentaryzowanych składników, stanu zabezpieczenia składników i pomieszczeń przed wpływami atmosferycznymi, pożarem, zalaniem, kradzieżą z włamaniem itp.,...
Referent ds. technicznych
Referent ds. technicznych Twój zakres obowiązków nadzór i kontrola systemów nadzorujących pracę i stan urządzeń wykonywanie raportów, analiz i zestawień na podstawie danych z systemów zlecanie, weryfikowanie realizacji i kontrola poprzez system interwencji serwisowych analiza materiałów technicznych...
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą działu. Prowadzenie rejestrów w postaci elektronicznej. Sporządzanie i weryfikacja korespondencji. Wymagania: wykształcenie - średnie ogólnokształcące umiejętność - obsługa urządzeń biurowych umiejętność - znajomość pakietu...