Praca Specjalista Helpdesk - Opole
- Specjalista Helpdesk Wrocław
- Specjalista Helpdesk Katowice
- Specjalista Helpdesk Kraków
- Specjalista Helpdesk Łódź
- Specjalista Helpdesk Konin
- Specjalista Helpdesk Kielce
- Specjalista Helpdesk Poznań
- Specjalista Helpdesk Pruszków
- Specjalista Helpdesk Piaseczno
- Specjalista Helpdesk Nowy Dwór Mazowiecki
- Specjalista Helpdesk Warszawa
- Specjalista Helpdesk Józefów
- Specjalista Helpdesk - wszystkie oferty
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected :Microsoft 365AndroidMacOS responsibilities :Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikówUdzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowegoRozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich jak p...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. rumuńskim
nowa ofertaSpecjalista ds. Obsługi Klienta z j. rumuńskim Miejsce pracy: Opole Twój zakres obowiązków Telefoniczna i mailowa obsługa klienta rumuńskojęzycznego (pierwsza linia Tech Support / IT Support) Drobne prace administracyjne Wprowadzanie danych i zmian do systemu Wymagania pracodawcy Znajomość języka ru...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected : Microsoft 365 Android MacOS responsibilities : Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego Rozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. rumuńskim
nowa ofertaSpecjalista ds. Obsługi Klienta z j. rumuńskim Miejsce pracy: Opole Twój zakres obowiązków Telefoniczna i mailowa obsługa klienta rumuńskojęzycznego (pierwsza linia Tech Support / IT Support) Drobne prace administracyjne Wprowadzanie danych i zmian do systemu Wymagania pracodawcy Znajomość języka ru...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
Wymagane, Microsoft 365, Android, MacOSSystem operacyjny, Windows, macOSTwój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników, Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego, Rozwiązywanie problemów ...
Specjalista ds. IT
OPIS Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM...