Filtruj
Filtruj
Filtruj

Praca Specjalista Helpdesk

Reklama
16-30 z 170 ofert pracy

Specjalista / Specjalistka HelpDesk

nowa oferta
RYMARZ, ZDORT, MARUTA, WACHTA, GASIŃSKI, HER I WSPÓLNICY SP. K.RYMARZ, ZDORT, MARUTA, WACHTA, GASIŃSKI, HER I WSPÓLNICY SP. K.
Warszawa

technologies-expected :AndroidiOSM365 about-project :Jako Specjalista / Specjalistka HelpDesk będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie użytkowników w codziennych zadaniach związanych z użytkowaniem sprzętu i aplikacji, z których korzysta kancelaria. responsibilities :Przygotowywanie sprzętu (komputer...

11.05.202411.05.2024

Specjalista ds. IT - helpdesk

nowa oferta
CERSANIT S. A.CERSANIT S. A.
Kielce

technologies-expected : Active Directory responsibilities : Bieżące wsparcie użytkowników poprzez obsługę zgłoszeń dot. sprzętu oraz systemów IT Konfiguracja i serwis sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych Zapewnienie poprawności i ciągłości działania nadzorowanych technologii IT Minimali...

11.05.202411.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT

nowa oferta
SMYKSMYK
Łódź

technologies-expected : Active Directory PowerShell responsibilities : Bieżące wsparcie pracowników magazynu Smyk w problemach z urządzeniami IT oraz software Pierwsza linia wsparcia Rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych Obsługa klienta wewnętrznego poprzez pomoc na miejscu, telefoniczną ...

11.05.202411.05.2024

Specjalista Helpdesk

nowa oferta
NEXIO MANAGEMENTNEXIO MANAGEMENT
Warszawa

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk , która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. ​ TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmowanie przesyłek, opisywanie, oklejanie, wprowa...

11.05.202411.05.2024

Specjalista ds. IT - Helpdesk

nowa oferta
AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU S. A.AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU S. A.
Mielec

Wymagane, iOS, Android, MacOS Twój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników w zakresie problemów ze sprzętem IT oraz oprogramowaniem;, rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym zgodnie z SLA;, zarządzanie i realizacja zmian w oprogramowaniu (instalacja, aktualizacja wersji, odins...

11.05.202411.05.2024

Informatyk - Specjalista HelpDesk

nowa oferta
LIZARD SP. Z O.O. SP. K.LIZARD SP. Z O.O. SP. K.
Katowice

technologies-expected :Microsoft 365AndroidMacOS responsibilities :Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikówUdzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowegoRozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich jak p...

11.05.202411.05.2024

Helpdesk - Stanowisko do spraw wsparcia użytkowników

nowa oferta
POLITECHNIKA POZNAŃSKAPOLITECHNIKA POZNAŃSKA
Poznań

technologies-optional : Active Directory responsibilities : pierwsza linia wsparcia dla użytkowników z dziedziny IT kontakt mailowy, telefoniczny, osobisty z użytkownikami przyjmowanie zgłoszeń oraz analiza i rozwiązywanie problemów, zgłaszanych przez użytkowników na podstawie przyjętych procedur (l...

11.05.202411.05.2024

Specjalista HelpDesk

nowa oferta
JYSK SP. Z O.O.JYSK SP. Z O.O.
Gdańsk

System operacyjny, Windows Twój zakres obowiązków, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników sklepów i administracji z Polski (1linia) i innych krajów (2 linia);, diagnoza i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz zarządzanie uprawnieniami;, tworzenie dokumentacji;, tes...

11.05.202411.05.2024

Informatyk - Specjalista HelpDesk

nowa oferta
LIZARD SP. Z O.O. SP. K.LIZARD SP. Z O.O. SP. K.
Poznań

technologies-expected : Microsoft 365 Android MacOS responsibilities : Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego Rozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich...

11.05.202411.05.2024

Specjalista ds. IT

nowa oferta
HUNTERSHUNTERS
Grodzisk Wielkopolski

Specjalista ds. IT at Hunters / Pracuj w IT Ogłoszenie archiwalne, może być już nieaktualne. Specjalista ds. IT Lokalizacja:Grodzisk Wielkopolski Ogłoszenie Bezpośrednie Szczegóły oferty: HUNTERS - działamy na polskim rynku od 30 lat, specjalizując się w kompleksowej ochronie mienia. Zawsze stawiamy...

11.05.202411.05.2024

Helpdesk - Stanowisko do spraw wsparcia użytkowników

nowa oferta
POLITECHNIKA POZNAŃSKAPOLITECHNIKA POZNAŃSKA
Poznań

technologies-optional :Active Directory responsibilities :pierwsza linia wsparcia dla użytkowników z dziedziny ITkontakt mailowy, telefoniczny, osobisty z użytkownikamiprzyjmowanie zgłoszeń oraz analiza i rozwiązywanie problemów, zgłaszanych przez użytkowników na podstawie przyjętych procedur (lokal...

11.05.202411.05.2024

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Aplikacji IT (System Zarządzania Dokumentami)

nowa oferta
TAURON OBSŁUGA KLIENTA SP. Z O.O.TAURON OBSŁUGA KLIENTA SP. Z O.O.
Gliwice

technologies-expected : Oracle Apache 2.x Active Directory Windows Server Linux Red Hat SQL T-SQL PL/SQL technologies-optional : Amazon OpenSearch 2.x Elasticsearch Amazon Dashboard Kibana Kafka Python PowerShell Java .NET C# JavaScript responsibilities : Prace rozwojowo-administracyjne w systemach ...

11.05.202411.05.2024

Informatyk - Specjalista HelpDesk

nowa oferta
LIZARD SP. Z O.O. SP. K.LIZARD SP. Z O.O. SP. K.
Opole

technologies-expected :Microsoft 365AndroidMacOS responsibilities :Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikówUdzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowegoRozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich jak p...

11.05.202411.05.2024

Specjalista ds. Wsparcia IT (Helpdesk)

nowa oferta
COLLEGIUM DA VINCICOLLEGIUM DA VINCI
Poznań

responsibilities :wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów,instalacja, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,administrowanie i logistyka sprzętu IT w zakresie rotacji, inwentaryzacji i wycofywania z użytku,instalacja i aktualizacja oprogramowan...

11.05.202411.05.2024

Informatyk - Specjalista HelpDesk

nowa oferta
LIZARD SP. Z O.O. SP. K.LIZARD SP. Z O.O. SP. K.
Wrocław

technologies-expected : Microsoft 365 Android MacOS responsibilities : Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego Rozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich...

11.05.202411.05.2024
Reklama
© 2024 MegaPraca.pl
Page load: 0,0202 s