Praca Specjalista Helpdesk
- Specjalista Helpdesk Warszawa
- Specjalista Helpdesk Kraków
- Specjalista Helpdesk Poznań
- Specjalista Helpdesk Wrocław
- Specjalista Helpdesk Katowice
- Specjalista Helpdesk Łódź
- Specjalista Helpdesk Opole
- Specjalista Helpdesk Mielec
- Specjalista Helpdesk Gdańsk
- Specjalista Helpdesk Gliwice
- Specjalista Helpdesk Kielce
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected :AndroidiOSM365 about-project :Jako Specjalista / Specjalistka HelpDesk będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie użytkowników w codziennych zadaniach związanych z użytkowaniem sprzętu i aplikacji, z których korzysta kancelaria. responsibilities :Przygotowywanie sprzętu (komputer...
Specjalista ds. IT - helpdesk
nowa ofertatechnologies-expected : Active Directory responsibilities : Bieżące wsparcie użytkowników poprzez obsługę zgłoszeń dot. sprzętu oraz systemów IT Konfiguracja i serwis sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych Zapewnienie poprawności i ciągłości działania nadzorowanych technologii IT Minimali...
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT
nowa ofertatechnologies-expected : Active Directory PowerShell responsibilities : Bieżące wsparcie pracowników magazynu Smyk w problemach z urządzeniami IT oraz software Pierwsza linia wsparcia Rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych Obsługa klienta wewnętrznego poprzez pomoc na miejscu, telefoniczną ...
Specjalista Helpdesk
nowa ofertaDo naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk , która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmowanie przesyłek, opisywanie, oklejanie, wprowa...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
nowa ofertaWymagane, iOS, Android, MacOS Twój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników w zakresie problemów ze sprzętem IT oraz oprogramowaniem;, rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym zgodnie z SLA;, zarządzanie i realizacja zmian w oprogramowaniu (instalacja, aktualizacja wersji, odins...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected :Microsoft 365AndroidMacOS responsibilities :Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikówUdzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowegoRozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich jak p...
Helpdesk - Stanowisko do spraw wsparcia użytkowników
nowa ofertatechnologies-optional : Active Directory responsibilities : pierwsza linia wsparcia dla użytkowników z dziedziny IT kontakt mailowy, telefoniczny, osobisty z użytkownikami przyjmowanie zgłoszeń oraz analiza i rozwiązywanie problemów, zgłaszanych przez użytkowników na podstawie przyjętych procedur (l...
Specjalista HelpDesk
nowa ofertaSystem operacyjny, Windows Twój zakres obowiązków, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników sklepów i administracji z Polski (1linia) i innych krajów (2 linia);, diagnoza i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz zarządzanie uprawnieniami;, tworzenie dokumentacji;, tes...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected : Microsoft 365 Android MacOS responsibilities : Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego Rozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich...
Specjalista ds. IT
nowa ofertaSpecjalista ds. IT at Hunters / Pracuj w IT Ogłoszenie archiwalne, może być już nieaktualne. Specjalista ds. IT Lokalizacja:Grodzisk Wielkopolski Ogłoszenie Bezpośrednie Szczegóły oferty: HUNTERS - działamy na polskim rynku od 30 lat, specjalizując się w kompleksowej ochronie mienia. Zawsze stawiamy...
Helpdesk - Stanowisko do spraw wsparcia użytkowników
nowa ofertatechnologies-optional :Active Directory responsibilities :pierwsza linia wsparcia dla użytkowników z dziedziny ITkontakt mailowy, telefoniczny, osobisty z użytkownikamiprzyjmowanie zgłoszeń oraz analiza i rozwiązywanie problemów, zgłaszanych przez użytkowników na podstawie przyjętych procedur (lokal...
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Aplikacji IT (System Zarządzania Dokumentami)
nowa ofertatechnologies-expected : Oracle Apache 2.x Active Directory Windows Server Linux Red Hat SQL T-SQL PL/SQL technologies-optional : Amazon OpenSearch 2.x Elasticsearch Amazon Dashboard Kibana Kafka Python PowerShell Java .NET C# JavaScript responsibilities : Prace rozwojowo-administracyjne w systemach ...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected :Microsoft 365AndroidMacOS responsibilities :Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikówUdzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowegoRozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich jak p...
Specjalista ds. Wsparcia IT (Helpdesk)
nowa ofertaresponsibilities :wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów,instalacja, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,administrowanie i logistyka sprzętu IT w zakresie rotacji, inwentaryzacji i wycofywania z użytku,instalacja i aktualizacja oprogramowan...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected : Microsoft 365 Android MacOS responsibilities : Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego Rozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich...