Praca Specjalista Helpdesk - Warszawa
- Specjalista Helpdesk Łódź
- Specjalista Helpdesk Kielce
- Specjalista Helpdesk Lublin
- Specjalista Helpdesk Konin
- Specjalista Helpdesk Dąbrowa Górnicza
- Specjalista Helpdesk Kraków
- Specjalista Helpdesk Katowice
- Specjalista Helpdesk Gliwice
- Specjalista Helpdesk Opole
- Specjalista Helpdesk Poznań
- Specjalista Helpdesk - wszystkie oferty
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected : Microsoft 365 Android MacOS responsibilities : Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego Rozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
nowa ofertaresponsibilities : Instalacja i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych wg ustalonych zasad i procedur Instalacja i konfiguracja sieci teletechnicznej oraz sprzętu sieciowego Diagnozowanie i zarządzanie usterkami sprzętu Serwisowanie systemów operacyjnych Windows oraz apl...
Specjalista Helpdesk
nowa ofertaabout-project : Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk, która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. responsibilities : Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmowanie przesyłek, opisywanie, okleja...
Młodszy Specjalista Helpdesk
nowa ofertaresponsibilities : Zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu Rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń wraz z właściwym określeniem ich priorytetu Przekazywanie zgłoszeń do innych grup wsparcia w ramach organizacji requirements-expected : Komunikatywność Znajomość systemu Windows i pa...
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected :AndroidiOSM365 about-project :Jako Specjalista / Specjalistka HelpDesk będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie użytkowników w codziennych zadaniach związanych z użytkowaniem sprzętu i aplikacji, z których korzysta kancelaria. responsibilities :Przygotowywanie sprzętu (komputer...
Specjalista Helpdesk
nowa ofertaDo naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk , która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Obsługa dostaw sprzętu teleinformatycznego (m.in. przyjmowanie przesyłek, opisywanie, oklejanie, wprowa...
Specjalista ds. IT i Helpdesku
nowa ofertatechnologies-expected :Windows ServerActive DirectoryUbuntu about-project :Szukamy doświadczonego i zaangażowanego specjalisty IT, który dołączy do naszego Domu Maklerskiego w roli Technika ds. Infrastruktury, Systemów IT i Helpdesku. Jeśli jesteś pasjonatem technologii, masz doświadczenie w monitor...
Administrator IT / Spepecjalista IT
nowa ofertaNasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym outsourcing IT, wsparcie HelpDesk dostępne 24/7, audyty informatyczne, konsulting i doradztwo IT, utrzymanie systemów kry...
Informatyk - Specjalista Wsparcia IT
nowa ofertaWymagane, Microsoft 365, Microsoft Office, Windows, LAN, WLAN, Active Directory, Backup, RDP, Windows Server, VPN Mile widziane, System ERP (Comarch, Insert, Sage itp.), POS, Mikrotik, Ubiquiti, MacOS, Exchange, SharePoint, Azure AD System operacyjny, Windows, macOS O projekcie, Osoba zatrudniona na...
Informatyk - Młodszy Specjalista HelpDesk
nowa ofertaInformatyk - Młodszy Specjalista HelpDesk Miejsce pracy: Warszawa Technologie, których używamy Wymagane Windows Mile widziane VMware Hyper-V System operacyjny Windows macOS Linux Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń i pytań użytkowników dotyczących działania systemów informatycznych i aplikacji u...
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT (Helpdesk)
nowa ofertatechnologies-expected :Windows ServerActive DirectoryMicrosoft AzureMicrosoft 365Microsoft OfficeWindowsBackupRDPVPN technologies-optional :System ERP (Comarch, Insert, Sage itp.)Azure ADMikrotik responsibilities :Udzielanie wsparcia technicznego naszym klientom, rozwiązywanie problemów w zakresie s...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected :Microsoft 365AndroidMacOS responsibilities :Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikówUdzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowegoRozwiązywanie problemów związanych z siecią, takich jak p...
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
nowa ofertatechnologies-expected : Android iOS M365 about-project : Jako Specjalista / Specjalistka HelpDesk będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie użytkowników w codziennych zadaniach związanych z użytkowaniem sprzętu i aplikacji, z których korzysta kancelaria. responsibilities : Przygotowywanie sprzętu (kom...
Helpdesk IT Support
nowa ofertaRedge Technologies działa na rynku od 2007 r., a nasze biuro mieści się w Warszawie. Zatrudniamy ponad 200 osób , które specjalizują się m.in. w technologiach chmurowych, wysokiej skalowalności, UI/UX, ale także w sieciach i programowaniu niskopoziomowym. Redge Technologies nie jest klasycznym softw...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
nowa ofertaresponsibilities : Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryfer...